Прихильники БЮТ відтепер мусять не тільки носити білі шалики з червоним сердечком на знак підтримки Юлії Тимошенко, а й їсти політично правильне морозиво. Одразу п’ять комбінатів «Луганськхолоду» ще під час виборів розпочали виробництво морозива «Юлія» у формі серця. Щоб ні в кого не виникало сумнівів щодо паралелі з Юлією Тимошенко, на упаковці морозива зображено серце, дуже схоже на передвиборчу символіку БЮТ. «Перш за все, цей продукт виготовлений на знак солідарності нашої компанії з ідеологією Блоку Юлії Тимошенко, — пояснює виконавчий директор ВАТ «Луганськхолод» Павло Звєрєв. — Незважаючи на те, що вибори уже закінчилися, це морозиво користується великою популярністю у Центральній та Західній Україні». До речі, як розповіла «УМ» прес-секретар ВАТ «Луганськхолод» (ТМ «Королівське морозиво») Алла Годунова, голова наглядової ради цього товариства Наталія Королівська обрана депутатом Верховної Ради України від БЮТ.
Компанія давно й успішно впроваджує так званий «екстремальний маркетинг». Серед її брендів є інші епатажні продукти — морозиво «СССР», «Sex», «Хочу». А ще на рахунку ВАТ «Луганськхолод» є офіційно занесений у Книгу рекордів Гіннесса «шедевр» — найдовший у світі рулет із морозива, довжина якого складала понад 17 метрів.