Про можливість задовольнити інтерес росіян до нафтотранспортного терміналу «Південний» і водночас не використовувати «Одесу—Броди» у реверсному напрямі говорили давно. Першим цю думку привселюдно висловив у травні, після підписання тристоронньої угоди між ЄС, Україною і Польщею, тодішній секретар РНБОУ Євген Марчук. Щоправда, тоді така можливість існувала суто гіпотетично: Придніпровська магістральна нафтопровідна система для того, щоб перекачати російську, та й казахську нафту до терміналу «Південний», мала недостатньо потужностей. Днями ВАТ «Укртранснафта» прозвітувала про те, що технічні можливості, про які говорили політики у травні, вже створено. Тобто потужності Придніпровської нафтопровідної системи збільшено.
Вирішальною ланкою для того, аби забезпечити такий «хід конем», став відтинок трубопроводу від Кременчука до Снігурівки. Саме тут було проведено відповідні роботи для того, щоб збільшити пропускну спроможність нафтопроводу й наростити обсяги перевалки на МНТ «Південний». Конкретним «виконавцем» цього задуму стала нова насосно-перекачувальна станція «Миколаївська». Її експлуатація дозволить довести додаткову потужність нафтопроводу Кременчук—Снігурівка—термінал «Південний» до 5 мільйонів тонн нафти. Загалом у 2003 році ВАТ «Укртранснафта» збільшила пропускну здатність Придніпровських магістральних нафтопроводів на 9 мільйонів тонн сировини. Саме про такий обсяг перекачування нафти й домовилися українська та російська сторони на рівні прем'єр-міністрів влітку цього року.
Як вплине ця нова обставина на подальшу політику Укртранснафти, зокрема на її інтеграційні плани щодо європейського ринку? Ось як з цього приводу висловився Спеціальний уповноважений України з питань Євро-азійського нафтотранспортного коридору — президент ВАТ «Укртранснафта» Олександр Тодійчук: «Зважаючи на збільшення потужності системи Придніпровських магістральних нафтопроводів, Україна готова реалізувати пропозиції компанії «ТНК — Бритіш Петролеум(БП)» щодо транспортування 9 мільйонів тонн нафти на рік на МНТ «Південний» без використання нафтопроводу «Одеса—Броди» у реверсному режимі. Робота нової насосної станції «Миколаївська» дозволить всім зацікавленим у цьому маршруті компаніям, в тому числі компанії «ТНК—БП», заощадити 3 долари на тонні, оскільки маршрут по Придніпровських магістральних нафтопроводах на 660 кілометрів коротший, ніж «Броди—Одеса». Наша компанія виходить із суто економічних міркувань і робить все необхідне для врахування інтересів та потреб наших російських та казахстанських колег».