«Домогосподарки» у відчаї

05.04.2006
«Домогосподарки» у відчаї

Хелена Крістенсен.

      Топ-моделей зараз розвелося як грибів після дощу — аж не віриться, що колись на подіумі панували одиниці. Але кількість, на жаль, так і не переросла в якість, тому незважаючи на засилля «новеньких», найбільш упізнаваними й улюбленими досі залишаються представниці «старої когорти», які сяяли у 90-х роках минулого століття. І хоча Клаудія Шиффер, Сінді Кроуфорд, Лінда Євангеліста, Надя Ауерманн та Хелена Крістенсен уже й «на пенсії», тобто в модельному бізнесі не працюють, умовити їх бодай ненадовго повернутися і стати «обличчям» фірми — мрія багатьох найбагатших компаній світу. Іноді комусь це таки вдається, і тоді популярність такого бренду швидко зростає. Як, без сумніву, зросте популярність і без того знаменитої марки Ultimo, яка «звабила» саму Хелену Крістенсен.

      Рекламувати жіночу білизну від Ultimo вважається добрим тоном у найяскравіших зірок шоу-бізнесу. По-перше, білизна справді дуже гарна й вигідно підкреслює красу жіночого тіла, по-друге, платять шалені гроші, і, що найважливіше, — це просто престижно, позаяк своїми «обличчями» компанія обирає тільки справді найуспішніших, найталановитіших і найпрекрасніших жінок. Не дивно, що 37-річна Хелена, яка вже п'ять років як покінчила з модельним бізнесом (після народження сина Крістенсен кардинально змінила амплуа і стала дуже добрим фотографом), не встояла перед пропозицією боса Ultimo Мішеля Моне. Зате зірки «Відчайдушних домогосподарок» Єва Лонгорія та Ніколетт Шерідан тепер кусають лікті від заздрощів: обидві вони страшенно хотіли стати «обличчям» Ultimo.

      Але в тому, що Моне вибрав саме Хелену, немає нічого дивного, адже він — давній шанувальник моделі. «Я просто не можу повірити, що вона погодилась! — тішиться пан Мішель. — Коли мені було 14 років, я просто обожнював роздивлятися журнали з її фото, тому можете тільки уявити, яке це для мене щастя — працювати з самою Хеленою!».