У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Без пишних форм Мерайя буде вже не та...
Мерайя Кері вирішила гірко розчарувати значну частину своїх шанувальників — як чоловіків, так і жінок. Ще недавно ця голосиста красуня чарувала своїми пишними формами і перших (ясно чого), і других (як приємно усвідомлювати, що прекрасною може бути не лише схожа на дошку модель, а й жінка з розкішним, далеким від визначення «шкіра та кості», тілом). І ось на тобі — Мерайя вирішила схуднути.
Популярна співачка переконана, що, скинувши 9 кілограмів, зможе додати до своїх численних переваг ще одну. Річ у тім, що Кері намірилася спробувати свої сили... в модельному бізнесі. Звісно, на манекенницю Мерайя не тягне (зріст не той, та й форми все-таки пишнуваті), а от фотомодель — саме те, що треба. Поп-зірка вже зробила портфоліо в «новому тілі» й тепер активно приваблює увагу потенційних роботодавців, знімаючи свій черговий кліп у паризькому бутіку фірми «Луї Віттон».
Результат цих жіночих хитрощів ми, ймовірно, побачимо вже незабаром: за інформацією з обізнаних джерел, керівництво «Луї Віттон» уже накинуло оком на Мерайю і найближчим часом планує запросити її до зйомок у своїй рекламі. Між іншим, у кліпі співачка знімалася разом із популярним репером Фаррелом Уїльямсом, і, кажуть, у парочки, яка зображувала на екрані подружжя, тісні стосунки не лише перед камерою...
Та це вже вторинне. Ми ж бо про нове амплуа Кері, а не про її амурні пригоди. Тому варто зазначити, що поки «Луї Віттон» розмірковує над тим, які умови запропонувати Мерайї, аби залучити її до своєї рекламної кампанії, компанії «Інтел» уже вдалося звабити зірку: незабаром Мерайя зніметься в їхньому рекламному ролику.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>