Практично ввесь київський бомонд, еліта, VIP-и і зірки відзначилися на українському тижні прет-а-порте Ukrainian Fashion Week. Утім серед гостей першого ряду мало завсідників, людей, які справді цікавляться модою, тенденціями, українськими дизайнерами — цього року титул найдопитливіших і найзатятіших модниць можна віддати Олександрі Кужель і Світлані Ноябрьовій, дружині телеведучого Іллі Ноябрьова, дивує відсутність найдисциплінованішої відвідувачки модних показів — Людмили Омельченко. «Плинність кадрів» пояснюється тим, що багаті і знамениті приходять на показ того дизайнера, послугами якого користуються, а тусовочні модниці — на зразок Маши Єфросиніної, Маргарити Січкар, Ірини Турбаєвської — добре знайомі з організаторами акції і провідними дизайнерами, тож приходять на колекції визнаних лідерів і улюбленців бомонду. Дуже розбавляють публіку всі ці дні впізнавані обличчя ведучих М1, які щодня працюють на прямий ефір, та невтомна ведуча «Світських хронік» Катя Осадча. Не проминають нагоди продефілювати перед телекамерами і жадібними до сенсаційного зіркового блиску об'єктивами фотографів естрадні зірки — Надя Грановська, Світлана Лобода, Аня Сєдакова, Віталій Козловський, Валерій Малишев, Камалія, Оксана Вояж, Анжеліка Рудницька, а Ольга Сумська — просто вже як талісман українського Тижня моди, тим паче вона завжди виходить у фіналі показу торгової марки «Столичний». Дизайнери, які працюють для «Столичного», змінюються, а Сумська — константа. Вдруге поспіль у показі «Столичного» виходить радник Президента Володимир Гришко. А колекцію Ірини Каравай, збудовану на ремінісценціях культури Київської Русі, завершувала Катя Чілі. А колекції Оксани Караванської, зробленої під враженням роману Андруховича «12 обручів», передував мурашковикликальний спів напівіспанки-напівциганки-напівукраїнки Зіти. Показ грузинської дизайнерки взуття Тати Варданашвілі проходив під саунд-трек грузинської королеви джазу Ніно Катамадзе, наступного сезону Тата обіцяла живу Ніно на свій показ, до того ж королева взуття і королева джазу дружать. Цікаво «замалювалася» перед показом Андре Тана перша четвірка блоку «Київ — Європейська столиця» — Сумська, Парцхаладзе, Задорожний, Миргородський, а те, що в колекції Тана з'явилися футболки з «європейською столицею» і деякі обличчя, наводить на думку про нетрадиційний і креативний політичний піар. Рахунок із кліпами «Відродження» і «Юля косу носить» — 1:1:1.
Сьогодні закінчується перший Ukrainian Fashion Week, і враження від української моди, і розповіді про тренди-бренди читайте і дивіться у найближчих номерах «УМ».