Щодня до «Альта-Експо» на Петрівку приїздять найкрутіші автомобілі, щодня через руки гардеробників проходять десятки найдорожчих шубок Києва, щодня перші ряди на показах займають реальні VIPи.
Дизайнери, як правило, поділяються на тих, хто показує одяг і хто маскує свою колекцію за яскравим шоу. Скажімо, російський дует — співачка Єва Польна і дизайнерка Наталя Солдатова, які створили нову чоловічу марку BodyBoy — назвали свій показ «911. Хлопчики за викликом». Цілком спокійний за кроєм, нічого революційного, креативного чи прогресивного — одяг, тільки гра з яскравими кольорами, жіночими прийомчиками і пікантна акцентація на причинному місці — блискавка по діагоналі, аплікація на гульфіку, зате образи моделей — суцільний епатаж. Себто уявлення про сексуальні фантазії жінок. Росіяни не приховували, що планували, аби дебют на українському тижні моди запам'ятався, правда частина публіки сприйняла в колекції тільки «спецефекти», на одяг і уваги не звернули. Втім, як правильно каже Єва Польна, мода — це одна із найзахопливіших і безпечних ігор, в які грають люди.
Колекція Віктора Анісімова для торгової марки WAWA стала цікавим шоу завдяки моделям, які виходили на подіум. Обличчя жіночої лінії марки — Ліля Підкопаєва, обличчя чоловічої — футболіст Владислав Ващук, футболіст Сергій Федоров, y своєму одязі вийшов сам Анісімов і відомий у Києві екс-власник екс-клубу «Чайковський» Володимир Глухой. Тусовка, яка всіх персонажів знає як облуплених, радісно аплодувала на кожному виході, власне маркетингова філософія засновників марки, мабуть, і базується на підігріванні бажання публіки долучитися до класної тусовки, перша колекція називалась «Ребята нашого двора». Сам Анісімов позиціонує колекцію як хуліганську, ностальгійну і одяг для себе.
Блискучу колекцію показала Роксолана Богуцька, і яскраве, напористе шоу не заступало одяг, а підкреслювало його. Розкішні сукні із італійського шовку в яскраві квіти дизайнерка поєднала з агресивними шкіряними куртками в актуальному мілітарі. Усі технологічні новинки — ажурні шкіряні сукні, інкрустація металом, випалювання лазером по шкірі були і в цій колекції, плюс традиційна для Роксолани українська тема — вишивка по шкірі й хутру.
Грузинський дизайнер Автанділ Цквітінідзе і українка Лілія Пустовіт особливих шоу не придумували — нормальне дефіле, але хто може сказати, що їхнi колекції — не найвищого класу. Автанділ, який цього разу всю свою колекцію «пробрендував» — на кожній речі є напис, лейбл чи принт Avtandil, назвав осінньо-зимову лінію «Старе місто» і прагнув передати в одязі архітектуру Тбілісі. Базовий грузинський чорний, темний джинс, коричневі, сірі, сині вставки, складний крій, безліч деталей, елементи грузинського національного костюмa створюють інтелектуальний одяг для розумної жінки. Колекція Лілі Пустовіт — суцільні тренди, якщо потрібно дізнатися, що буде модно наступного сезону — не треба передивлятися покази Мілана, Нью-Йорка і Лондона — сідай і шифруй колекції NB POUSTOVIT.
Ukrainian Fashion Week триває до вівторка, а ми триматимемо вас в курсі справ.