Кожна виборча кампанія — це не тільки закиданні макулатурою поштові скриньки, задовгі рекламні паузи на телебаченні, а й торба сміху. Пригадуєте, як у період президентської кампанії 1999 року в ефірі каналу «1+1» з'явився мультик «Великі перегони»? Народу сподобалося, тож «Перегони» ішли ще кілька років поспіль. У мене ще й досі лежить відеокасета з цим серіалом: тоді наївно здавалося, що колись це захочеться передивитися ще раз. Бурхлива президентська кампанія 2004 року теж проходила весело. Принаймні на сайті проекту «Веселі яйця» — мультики на політичні теми там оновлюються дотепер.
А віднедавна мультяшна політична сатира знову вийшла на «блакитний» екран. У лютому на «5-му каналі» в програмі «5 копійок» стартував «Політичний театр». Щосуботи на екрані з'являється нова серія. За цей час автори серіалу «переспівали» найвідоміші твори Шекспіра — «Ромео і Джульєтта», «Король Лір», «Гамлет», «Отелло», і добралися до української класики, зокрема, «Украденого щастя» Івана Франка.
Як зазначається на сайті проекту (www.politteatr.com.ua), його мета — знайти вiдповiднi театральнi ролi для сучасних українських політиків, які найбільше пiдходять їхнім образам, діям, манері та вчинкам. Усі глядачі можуть проголосувати за образ, що приліпився до того чи іншого політика. Поки що лідирують Віктор Ющенко у ролі героя-коханця (34%), у ролі поганого хлопця й інтригана — Віктор Янукович (29%), кокетки — Юлія Тимошенко (58%), комічної баби — Наталя Вітренко (57%). А Нестор Шуфрич і взагалі розривається між чотирма образами — неврастеніка (33%), базікала (25%) і слуги (17%), але більшість опитаних (45%) вважають, що Нестору Івановичу таки найбільше личить образ паяца... Остаточні результати конкурсу організатори акції обіцяють оголосити вже незабаром.