Обидва співорганізатори Тижня — Олександр Соколовський та Ірина Данилевська — помітно хвилювалися перед показами: двом командам ще треба спрацюватися в одній упряжці, від їх злагодженості й порозуміння залежить великою мірою мир і гармонійний розвиток української моди. У вівторок біля входу в шоу-рум «Сезони моди» на Червоноармійській зигзаг юних красунь у норкових шубках і креативних куртках розтягнувся на кількадесят метрів — грузинський дизайнер Автанділ Цквітінідзе, який бере участь у UFW, проводив кастинг моделей для свого показу. Такі ж «ажіотажі» творилися в офісах інших дизайнерів. А в цей час у приміщенні Британської ради Том Грейтрекс, фешн-журналіст і викладач Лондонського коледжу моди та коледжу мистецтва і дизайну Сент Мартін, «натаскував» українських журналістів, що пишуть про моду, в теорії і практиці. Тож акули пера теж підготувалися до показів.
Уперше в українській модній індустрії шоу-рум буде проходити паралельно з Тижнем моди. Альона Сахнюк, директор шоу-руму «Сезони моди», сказала «УМ», що таку форму роботи вона піддивилася на аналогічних Тижнях у Москві й запропонувала експеримент вдома. Альона сказала, що особисто запросила близько 40 баєрів (закупівельників) відвідати шоу-рум і покази, і від Ukrainian Fashion Week очікує замовлень, замовлень і ще раз замовлень. Також вперше на українському тижні моди випускатиметься щоденна газета, присвячена гарячим новинам і новим колекціям учасників.
Відкривала Ukrainian Fashion Week, за традицією, колекція Лілії Пустовіт, також учора глядачі в залі і телеглядачі по М1 бачили колекцію Олександра Каневського для арт-студії «Домінанта», Роксолани Богуцької та нової торгової марки WAWA, співзасновниками якої стали дизайнер Віктор Анісімов та футболіст Владислав Ващук. Сьогодні починає роботу програма Trade Mark Defile, яка спеціалізується на показах колекцій торгових марок.