Для того щоб зберегти позиції лідера на ринку зв'язку, «Укрпошта» повинна запроваджувати нові сучасні послуги та технології, переконаний міністр транспорту та зв'язку України Віктор Бондар. Як розповів «УМ» прес-секретар міністра Костянтин Жура, минулого тижня керівник галузі доручив «Укрпошті» та «Укрзалізниці» вивчити можливість реалізації авіа- та залізничних квитків через мережу поштових відділень.
За словами Костянтина Жури, у реалізації задуму, в принципі, немає нічого складного: «Достатньо зробити на поштовому відділенні ще одне вікно, встановити комп'ютер, під'єднати його до загальної мережі, якою користуються залізничні та авіакаси, посадити за комп'ютер людину, і будь ласка — можете придбати квиток на потяг чи літак просто на пошті. Чи буде це вигідно підприємству? Думаю, так. Якщо комерційні агенції продають квитки, значить, вони мають із цього зиск. Чому б тоді цим не зайнятися «Укрпошті», яка вже має готову розвинену інфраструктуру?». Певну користь від нововведення матимуть і пасажири: враховуючи, що поштові відділення працюють мало не на кожній вулиці, людям більше не треба буде їхати до залізничних чи авіакас, аби придбати проїзний документ.
Утім самі працівники «Укрпошти», які мають втілити цей проект у життя, кажуть, що від слова до діла може минути не один рік. Тому на питання, коли ж поштові відділення перетворяться на заанонсовані Віктором Бондаром універсальні маркети зв'язку, в яких, окрім традиційних послуг зв'язку, надаватимуть й інші (замовлення квитків чи товарів через систему інтернет-торгівлі, а також фінансові й страхові послуги), сьогодні сказати ніхто не може.