Складно у це повірити, але колись головними на церемонії вручення «Оскара» були фільми. Так жартують іронічні західні критики, описуючи «головне шоу» вечора, який, на перший погляд, нібито присвячений врученню премії Американської кіноакадемії. Адже насправді прохід по червоному килиму перед палацом «Кодак» у Лос-Анджелесі, де, власне, і роздають «золотих чоловічків», уже давно цікавить публіку принаймні не менше, ніж результати самого нагородження. І кінозірки, які нерідко готуються до цього проходу цілий рік, шиючи вбрання у найкращих дизайнерів світу, цьому тільки раді. Ще б пак, адже «Оскара» отримають лише деякі, а по килиму дефілюють усі. І часом, убравшись у вдало (або, навпаки, ну дуже вже невдало) підібраний туалет, можна стати не меншою героїнею (чи героєм, хоча це трапляється таки рідше) вечора, ніж номінанти й навіть переможці.
Цього року однією з найчарівніших і найдосконаліших у поєднанні прекрасної зовнішності, сукні й постави була блискуча актриса Салма Хайєк. У своєму блакитному шовковому туалеті від «Версаче», який звабливо облягав бездоганну фігуру й чарував розкішною простотою, Салма була неперевершена. Милувала око, незважаючи на не дуже вдалу зачіску, й красуня Джессіка Альба у золотистому платті — теж облягаючому, теж до самої землі, теж дуже вишуканому і теж... від «Версаче». Пані Донателла може собою пишатися — якби цього вечора вручали й нагороди найкращим модельєрам церемонії, їй би точно не було рівних. Потішила також лауреатка «Оскара» за найкращу жіночу роль другого плану Рейчел Вейц: у чорній сукні з декольте й завищеною талією від дизайнера Нарциса Родрігеса актриса виглядала просто чарівно, усім своїм виглядом доводячи, що вагітність (Рейчел — на сьомому місяці) жінку тільки прикрашає.
Натомість минулорічна лауреатка «Оскара» Шарліз Терон разом зі своєю сукнею від «Крістіан Діор» гірко розчарувала — насамперед тих своїх прихильників, які вже не перший рік називають південноафриканку «іконою стилю». Поява чорної (схоже, актриса перестаралася із солярієм) Шарліз у чорному платті вельми невдалого як для її фігури крою викликала у глядачів спершу жах, потім — жаль і, нарешті, сміх. Крій іще можна було б пробачити, але величезний і просто жахливий у своєму несмаку бант на плечі — це вже геть моветон. Так-сяк конкурувати із номінованою на премію Кіноакадемії й цього разу Терон у «номінації» «найгірше одягнена знаменитість» могла хіба зірка оновленого «Кінг-Конга» Наомі Уоттс. «Ох і намучилася я, поки вбралася — кілька годин одягалася», — трохи ніяковіючи, зізналася Наомі журналістам. А ті подумки констатували, що краще б не мучилась, і замість сукні з рожевого шифону від «Живанши», також прикрашеній великим бантом (тільки на пузі, куди він явно з'їхав десь із району плеча), підшукала собі щось інше.
Ще зовсім юна кінозірка Кейра Найтлі, яка поки що залишилася без «Оскара», у своїй сукні через одне плече кольору «бургунді» (темно-ліловий) від популярної в голлівудській тусовці (щоправда, переважно як весільний дизайнер) Вери Вонг виглядала значно старшою і якоюсь замученою, до того ж під це вбрання анітрохи не підходило дуже масивне кольє з рубінів, смарагдів та сапфірів. У схожого кольору сукні прийшла на церемонію й Меріл Стріп, якій такі барви, навпаки, дуже личили. Та й довге, розкльошене донизу плаття було розкішне, нев'януча Меріл у ньому виглядала як королева. Хіба що з глибиною декольте трохи перестаралася, але загальне враження це не дуже псувало.
Що ж до лауреатки «Оскара» в номінації «найкраща виконавиця головної ролі», до якої традиційно також прикута увага модних критиків, то Різ Уїзерспун цього разу нічим особливим не вразила — у симпатичній сріблясто-білій сукні від «Діора» вона виглядала досить скромно. І добре, адже всі ще пам'ятають, як осоромилася Різ на церемонії вручення «Золотих глобусів», куди з'явилася точнісінько у такій же сукні, як та, що її за кілька років до того одягала на цей же захід Кірстен Данст.