Віднедавна українська міліція має свою рекламку на сірниках: з одного боку пачки зображений бюст міліціонера під рядком «Міліція з народом», а з іншого закреслена в'язка ключів із написом: «Скорочено на 20% кількість крадіжок».
Як повідомила «УМ» тимчасова виконувачка обов'язків заступника директора Департаменту зв'язків iз громадськістю МВС Олена Титарчук, про існування такої реклами уперше дізналася від журналістів, особисто таких сірників не бачила, тому й не знає, чи замовляв Департамент рекламу на сірниках. «Була розмова з міністром Юрієм Луценком про соціальну рекламу, проте не йшлося конкретно про сірники», — розповіла нам Олена Титарчук.
Однак керівництво Рівненської сірникової фабрики підтвердило, що замовлення реклами надійшло від МВС, хоча про кількість випущених сірників на підприємстві мовчать. «Ми отримали етикетку-зразок для реклами, інше, вважаю, ні вас, ні особисто мене не стосується», — ось так прокоментував «УМ» «міліцейські сірники» директор фабрики Микола Хоменечук.