Учора в Турині був День України, той самий привід, коли у винуватців події все має бути прекрасне — і думки, і спортивні досягнення, і костюми. Сторінку «Стиль» у даному випадку цікавлять останні, адже костюми національної олімпійської збірної зазвичай обговорюють не менше, ніж якість металу, з якого зроблено зароблені медалі. І, чесно кажучи, в українських традиціях — критикувати зовнішній вигляд наших олімпійців, часто ця критика йде і від самих спортсменів: нудні кольори і крій, немодні фасончики. Із підрядником цьогорічного парадного гардеробу для спортсменів НОК визначився ще у жовтні — вибрали компанію VD One, яка шиє чоловічий одяг і має однойменну мережу магазинів. Дизайнери фірми запропонували на вибір ескізи в трьох стилях — класика, бізнес і елегантний, зі спортивними, фольклорними елементами. За словами керівника ательє Наталі Глінко, представники Національного олімпійського комітету вибрали класичний стиль. Між іншим, ще й тому, що в делегації їхали не тільки спортсмени, а й функціонери різного віку і не завжди зі спортивними фігурами, а класика приховує усі гріхи й актуальна в усіх ситуаціях. На вибір своєрідній худраді з НОК представили моделі однобортних і двобортних чоловічих піджаків, по дві моделі брюк, по три моделі жіночих піджаків, два варіанти спідниць, спідницю-брюки і брюки. Але оскільки на тканині зупинилися раніше, ніж на моделях, пояснює Наталя, — це чернігівська костюмна тканина в смужку, яка отримала перше місце в групі костюмних тканин на текстильній виставці у Москві, то двобортні піджаки в смужку — неможлива річ. У результаті залишилися однобортні. Це так би мовити «кухня вибору». Деякі, особливо відповідальні спортсмени, приходили в ательє «Відіван» знімати мірки, дехто обмірювався в НОК, хтось присилав розміри стегон і талії електронкою.
«Коричнево-бежева гама — найактуальніша в цьому сезоні», — каже директор VD One Валерій Родін. «А бежеві класичні пальто, — розповідає Наталя Глінко, — цілком прийнятні зараз у Турині, адже італійські зими теплі — близько 0 градусів».
Під костюми і пальто добирали у відповідній кольоровій гамі шапочки, шалики, шкарпетки. В цій історії в успіхові зацікавлені обидві сторони, виробники одягу навіть більше. Бо якщо спортсмени можуть прикрити невдалий костюм медалями, то імідж модної марки в разі поганої роботи дизайнерів і закрійників може серйозно постраждати в очах основної маси вболівальників-клієнтів-чоловіків. Якщо ж костюми сподобаються італійським і українським модникам, клієнтури у торгової марки може додатися.
ДОВІДКА «УМ»
Компанія «Відіван» заснована в 1996 році. Річний обіг складає більше 21 млн. грн. Штат — 150 чоловік. Серед її корпоративних клієнтів такі компанії, як Philip Morris, BMW Ukraine (АВТ «Баварія»), «Аеросвіт», господарські та загальні суди України.