Для тих, кому за 40

23.02.2006
Для тих, кому за 40

      На ринок глянцю вийшов новий гравець, новий жіночий журнал «Зимняя вишня». В ситуації, коли кіоски переповнені ліцензованими міжнародними гламурними журналами, власними кальками й оригіналами, і з текстами, і з порадами, і з розкішними фешн-сторі, і таким, і сяким жіночим чтивом, запуск нового проекту має бути дуже грамотним і добре прорахованим. Тезка добре всім відомого фільму Ігоря Масленнікова знайшов свою нішу, абсолютно вільну на нашому ринку — для жінок за 40. Звісно, жінки не дуже то й охоче відгукуються на вікові обмеження, є такі, що краще будуть разом із внучками читати підлітковий Pink, але в руки не візьмуть «Пенсійний кур'єр». Тому відповідні фокус-групи довго не могли затвердити назву журналу, яка б не бентежила цільову аудиторію зайвим нагадуванням про вік. Проте вік — це об'єктивна реальність, дана нам у відчуттях, і є проблеми, не цікаві доньці, чи молодшій сестрі, чи юній колезі, і мамі, не кажучи вже про чоловіка. Наприклад, криза сорокаріччя, переоцінка цінностей, логіка життя після молодості. Всі наявні на розкладках журнали орієнтуються на молодість, темп і активність життя, сексуальність, зовнішній вигляд — і нема на то ради. «Зимняя вишня» заявляє себе як альтернативу молодіжній метушні. Ясно, що журнал не розрахований на жінок, які поставили на собі хрест і доживають віку, редакція розраховує на жінку, яка бачила життя не лише у віконці, була за кордоном, вміє справлятися з офісною технікою і побутовими агрегатами, знайома з контактними лінзами і пластичною хірургією, слідкує за собою і повноцінно цікавиться життям. Єдине, що гарантують видавці, — журнал не буде повчати. Кого вчити? Усі зрілі, сформовані особистості, з досвідом і багажем. Тільки нова iнформацiя для душі й тіла.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>