З 15 по 21 березня журналістів, білошвейок, байєрів, піарщиків, тусовщиків, дизайнерів, моделей, спонсорів, пуделів, модників, студентів легпрому, зірок і стилістів зірок очікують важкі деньки. Об'єднаний із двох акцій — «Сезонів моди» і «Київського подіуму» — Національний тиждень моди на радощах розписав на 7 днів 37 дизайнерських колекцій. Кого тут тільки немає: двоє грузинських дизайнерів — Автанділ Цквітінідзе і Тата Варданашвілі, гостя з майбутнього Єва Польна, яка в співавторстві з дизайнером Наталею Солдатовою робить одяг під маркою BodyBoy, а також представниці Росії Світлана Тєгін і Маша Шароєва, італійська марка Romeo GIGLI, що представить окремо чоловічу й окремо жіночу колекції, наші улюбленці публіки — Олексій Залевський, Оксана Караванська, Андре Тан, Олександр Гапчук, Роксолана Богуцька, Ірина Каравай, Тетяна Земськова й Олена Ворожбит, Вікторія Гресь та інші. Коли «УМ» запитала у генерального продюсера UFW Володимира Нечипорука, чому Ліля Пустовіт записана двічі — на 15 березня NB Pustovit, а на 17 — просто Лілія Пустовіт, то з'ясувалося, що це ніяка не помилка. Одну колекцію відома дизайнерка традиційно шиє у співдружності з фірмою Nota Bene, а другу — вперше з газетою «КоммерсантЪ-Украина», але, за чутками, цей проект буде неодноразовий. Прикро, що в березні ми не побачимо дизайнерську колекцію Віктора Анісімова для своєї марки, він представить промислову колекцію осінь-зима 2006-2007 для Alexx Fashion. Зате нам вдалося відшукати зашифрованого Анісімова в новій торговій марці WAWA, що розшифровується як Воронін, Анісімов, Ващук і розроблятиме джинсовий стиль. Очікуваним, бажаним і дуже цікавим є повернення в публічну українську моду Вікторії Краснової, кажуть, її весняно-літня колекція, що представлена в шоу-румі «Сезони моди», у знавців і любителiв красивих речей викликала фурор. Айна Гасе до останнього стояла в розкладі на 19 березня, але подзвонила в офіс організаторів буквально за дві години до прес-конференції і відмінила свою участь в UFW. Нон-стоп-дефіле «Нові імена» традиційно відкривають юні дарування із сформованою креативною свідомістю, цього разу в претендентах на «відкриття року» — Олена Даць, Міра Франкевич, Юля Дюа, Настя Салова і Марина Асаулюк. Хто знає творчість цих дизайнерів покоління next, може робити ставки на переможця.
Але 37 дизайнерських колекцій — це ще не все. Вдень, щоб уся вищеперерахована публіка не сумувала, в Fashion Lab вiдбуватимуться покази промислових колекцій у рамках окремої програми Trade Mark Defile. Всього 18. Там показуватимуть речі доступні, модні і не тільки вітчизняні. Єдина проблема: публіка, на відміну від фестивалю «Київський подіум», на покази не допускається — квитків у вільному продажі не буде. Хто зможе, по знайомству випросить в організаторів. Паралельно до Тижня працюватиме і шоу-рум.
Організатори UFW Ірина Данилевська, Володимир Нечипорук і Олександр Соколовський розповідали про спонсорів і дизайнерів під новим логотипом Тижня — назва Ukrainian Fashion Week на тлі щедрої жмені блискучих камінчиків. «Національний тиждень моди під девізом «Лучшие друзья девушек — это бриллианты?» — запитала в Нечипорука. «Щось таке, — віджартувався він. — Купили піввідра камінців Сваровські і довго правильно їх розкладали, щоб сфотографувати».
КОМЕНТАР
Дизайнер Віктор Анісімов про колекцію під маркою WAWA:
— Це не просто моя колекція. Там ціла банда працює. Сєня, знаєте Сєню — це найвідоміший у Києві взуттєвик, він робив взуття для Бизова, Громової, так от він нам шиє цікаве взуття. Гапчинська намалювала картинки для принтів. Одна дівчинка в Донецьку робить сумки, трикотаж виготовляє «Хафмун». А керівник проекту — Рита Січкар (рестораторка, модниця і дружина футболіста Ващука. — Авт.), до неї всі питання. Спочатку виникла ідея зробити такий проект, я — дизайнер, а Ващук і Воронін — інвестори, але там, здається, Воронін ще й досі думає, ув'язуватися в це чи ні. Проте намалювалися якісь британські партнери, які зацікавилися нашою ідеєю, але це знову ж таки знає Рита. Колекція називається «Команда нашого двору», тобто все з двору — хтось із них, дворових друзів, став дизайнером, хтось — футболістом, хтось — ресторатором, тобто вона така ностальгійна. Тому там усе покоцане, перешите, зістарене, витягнуте, а ля лондонське. Там будуть і спортивні моменти, але, в основному, колекція джинсова. Де буде продаватися? Про це думала Січкар. А може, це буде настільки кайфово, що її розкуплять за кулісами — мішок грошей за мішок шмаття.