У Верховній Раді зареєстровано законопроект, в якому пропонується вкотре збільшити ввізне мито на авто іноземного виробництва: до 35 відсотків — на легковики, до 30 — на вантажівки, повідомляє «Оглядач». Минулого року парламент двічі підвищував мито на імпорт авто до України: у березні — з 15 до 20 відсотків, у червні — з 20 до 25 відсотків. Навесні також відмінили пільги виробникам автомобілів і знизили в десять разів акцизи для нових машин. На думку Анатолія Корчинського, повідомляє газета «Дело», зростання мита на 10 відсотків повинно сприяти збільшенню виробництва в Україні. До того ж бюджет при цьому отримає додатково 400 мільйонів гривень у вигляді податків. Менш оптимістично налаштований Геннадій Пристром, який представляє міжнародний автомобільний холдинг «Атлант-М» в Україні. На думку останнього, сьогодні на вітчизняному ринку встановився паритет між складанням та імпортом іномарок. Прийняття згаданого законопроекту зруйнує цей паритет, зазначає пан Пристром. Він прогнозує, що таке рішення парламенту може призвести до подорожчання імпортних авто на 12-15 відсотків. Водночас, як важають у холдингу, виробники автомобілів отримають преференції. Власне, йдеться лише про двох виробників — концерн «Укравто» і групу «Укрпромінвест», уточнює Геннадій Пристром. При цьому «Оглядач» нагадує, що першого виробника пов'язують з ім'ям народного депутата Таріела Васадзе, другого — з іменем екс-секретаря РНБО Петра Порошенка. За інформацією представника холдингу «Атлант-М», існує велика вірогідність, що Верховна Рада досить швидко прийме законопроект про підвищення ввізного мита на іномарки.
За даними «Оглядача», корпорація «Укравто» контролює понад 80 відсотків акцій ВАТ «АвтоЗАЗ», а «Укрпромінвест» є офіційним агентом АТ «Автоваз», дистриб'ютором АТ «УАЗ», дилером АТ «ГАЗ» та офіційним імпортером Kia (Корея), Hyundai (Корея), Isuzu (Японiя), Subaru (Японiя) та Saab (Швеція). Концерн має складальні підприємства в Луганську і Черкасах.