Мода «Великого яблука»

11.02.2006
Мода «Великого яблука»

Ще один виняток із «сірого» правила: Наомі Кемпбелл у пір'ї від бренду Heatherette. (Фото РЕЙТЕР.)

      «Париж — це лабораторія для дизайнерів. Нью-Йорк — це місце, де можна продати створений одяг». Ці слова Ферна Молліса, віце-президента компанії IMG, яка є організатором заходу, дуже влучно характеризують атмосферу нью-йоркського Тижня моди, який завершився вчора. Цього року він проходив уже вчотирнадцяте.

      Звісно, участь в американському аналогу наших «Сезонів моди» брали переважно місцеві, хоча й зі всесвітньо відомими іменами, дизайнери, однак не бракувало й іноземних гостей. Зокрема, свої колекції представили Alexandre Herchcovitch із Бразилії, відомий французький бренд Lacoste, Veerle Goyvaerts (Verlaine) із Бельгії, а також Карл Лагерфельд із власною, а не для дому «Шанель», де він також є головним дизайнером, колекцією. Між іншим, саме Лагерфельд закривав Тиждень.

      Були також модельєри із Туреччини, Великої Британії, Австралії, Китаю тощо. Звісно, не обійшлося без представників Японії, яка вже давно стала одним із центрів світової моди, — свою колекцію одягу з шовку та кашеміру представила японка Акіко Огава. Пані Акіко пропонує в сезоні осінь-зима/2006—2007 (якому, власне, і був присвячений Тиждень моди у Нью-Йорку) носити сукні-пальто, спідниці та сукні, прикрашені кристалами, і лосини у стилі 80-х років минулого сторіччя. Кольорова гама — сіро-зелений, бежевий, сріблястий тощо кольори.

      У подібних тонах були витримані, мабуть, 90 відсотків представлених на показах моделей. Ще домінували чорний, сірий, брунатний — словом, у плані кольору в моду знову повертається строгість, а барвистість, притаманна попереднім сезонам, на певний час здає позиції. Власне, чи не єдиною колекцією, яка вибилася з цієї тенденції, став показ від Lacoste: знаменитий крокодильчик — символ марки — красувався на яскраво-червоних, фіолетових, зелених светриках і міні-спідницях, а манекенниці, які їх демонстрували, вистрибували на подіум у такого ж забарвлення яскравих «дутих» чоботах та колготках.

      У колекціях інших дизайнерів також «проскакували» наряди у червоній або жовтій кольоровій гамі, однак ці винятки, швидше, підкреслювали правило. Так, скажімо, Кароліна Еррера, більшість моделей якої нагадували туалети зразка 1970-х (хоча сама дизайнер чомусь заявила, що на створення колекції її надихнули 50-ті), у «вечірньому» розділі свого показу представила пурпурову шовкову сукню-сорочку із чорною краваткою-«метеликом», прикрашеною бусинками. При цьому загалом Еррера пропонує носити одяг у досить приглушених тонах.

      Окрім «сіро-брунатності» й класичного чорного, серед модних тенденцій наступного осінньо-зимового сезону можна відзначити приталені жакети, строгі пальто, рукави у три чверті і — увага! — перчатки. Обов'язково довгі й бажано шкіряні.