«Наші» наступають

08.02.2006

      Мабуть, недарма кажуть, що в нас люблять ображених. Адже після численних нападок на уряд Єханурова та спробу його відставки через парламент рейтинг виборчого блоку, який очолює Прем'єр-міністр, зріс. Ба, «Наша Україна» навіть упритул наблизилася до лідера виборчої кампанії — Партії регіонів, чия першість уже не виглядає такою беззаперечною. Принаймні про це свідчать дані чергового соціологічного опитування, проведеного Національним інститутом стратегічних досліджень.

      Згідно з даними цього інституту, Партію регіонів наразі підтримують 24% тих, хто готовий прийти на вибори. «Наша Україна» отримала 22%, Блок Тимошенко — 15%, КПУ — 9%, СПУ — 8%. З останнього прохідного місця, за цим опитуванням, у Раду-2006 потрапляє Народний блок Литвина — 5%.

      За даними Національного інституту стратегічних досліджень, «Наша Україна» збільшила свій рейтинг за рахунок електорату БЮТ, і ця тенденція може розвиватися надалі. «Результати опитування дають підстави для такого висновку, адже 45% прихильників БЮТ позитивно оцінюють діяльність Президента», — зазначено в повідомленні.

      Щодо суперництва «помаранчевих» із «синіми», то тут важливим фактором може стати так звана мобільність різних груп електорату: згідно з висновками НІСД, найвищий цей показник у прихильників «Нашої України», з яких 69% точно підуть голосувати на виборах, водночас у Партії регіонів цей показник дорівнює 63%. Загалом, на заході виборці мобільніші, ніж на сході країни. У західних областях мають намір обов'язково проголосувати 63-64% громадян, на сході й у центрі — 53%—55%. Соціологи роблять висновок, що електорат лідера ПР Віктора Януковича трохи байдужіший до виборів.

      За даними опитування, серед виборців БЮТ, Блоку Литвина і СПУ зростає кількість тих, хто не впевнений у своєму виборі. Таких 29%, 38% і 33% в електораті кожного з названих учасників кампанії відповідно.

      Також НІСД ставив питання щодо оцінки громадянами політичної реклами, яка зараз масово «згодовується» виборцям. Тут результати такі: 28% респондентів сподобалася політична реклама Народного блоку Литвина; на другому місці — агітаційні потуги блоку «Наша Україна» (позитивне сприйняття 26% опитаних). За даними інституту, найгірше ж сприйняли виборці рекламу Партії регіонів: до «страшилок» від Януковича негативно поставилися 36% респондентів.

      Дослідження проведено в період з 21 по 28 січня, опитано 2000 респондентів віком за 18 років. Максимальна похибка даних — 3,2%.

  • У Верховній Раді оголошено перерву

    Після ранкових голосувань щодо програми діяльності уряду та законопроекту про пропорційну виборчу систему відбулося екстрене засідання фракції “Наша Україна”. >>

  • Почати знизу

    Доки український парламент, попри майданні обіцянки, не поспішає саморозпускатися, а ідея загальної децентралізації влади лишається в проектах, політики місцевого рівня вирішили взяти ініціативу в свої руки і почати ділитися досвідом та налагоджувати співпрацю з колегами, не чекаючи вказівок згори. >>

  • Вiдставили до лiкарнi

    Прокурор Черкаського району Руслан Олійник, він же син екс-мера Черкас і відомого народного депутата України Володимира Олійника, нині у реанімації. Туди він потрапив після того, як районну прокуратуру пікетували черкаські активісти, вимагаючи його відставки. >>

  • «УДАР» коліном

    Верховна Рада, котра ніяк не зважиться на «суїцид», помалу викликає гостре роздратування у найбільш палких прихильників дострокових парламентських виборів. Цього тижня із незвичною для себе різкою риторикою виступив депутат від «УДАРу» Павло Розенко, котрий заявив наступне: «УДАР» наполягатиме, щоб на одному з перших засідань через два тижні було все-таки проголосовано постанову (про саморозпуск), яка була підписана трьома політсилами... >>

  • Морозу відріжуть зв'язок,

    Як уже повідомлялося, спікер розпущеного парламенту Олександр Мороз планує скликати 4 вересня сесію ВР. На заваді цьому можуть стати досить цікаві чинники. >>