Американська фірма «ЕггФюжн» розробила спеціальну технологію лазерного маркування курячих яєць Freshness & Traceability Coding («Кодування свіжості та походження») для нанесення на шкаралупу кожного яйця напису із зазначенням фірми-виробника та терміну придатності. Технологія настільки досконала, що шкаралупа жодним чином не пошкоджується, а напис не можна усунути. Фахівці фірми вирішили не зупинятися на досягнутому, розширили можливості нової технології з метою нанесення на шкаралупу також реклами. І одразу запатентували свій винахід. З початку лютого фірма вже пропонує свої послуги рекламодавцям.
Відтак для фірми «ЕггФюжн» усі яйця стануть золотими, оскільки мешканці США щороку купують 50 млрд. яєць. Яйця як носії інформації можуть скласти велетенський ринок маркетингу та реклами. Його потенціал просто величезний, бо, як показали дослідження, 91 відсоток покупців при придбанні уважно розглядає яйця, щоб переконатися, що вони цілі. Тож невдовзі можна очікувати, що рекламні яйця будуть створювати нам пасхальний настрій упродовж усього року. Лише не варто сподіватися, що написи та малюнки будуть завжди приємними. Американська організація захисту тварин ПЕТА та вегетаріанські організації вже виношують плани розміщення на яйцях написів на зразок: «Убивця! Не їж це яйце!».