У вівторок, 7 лютого, нарешті розпочнеться будівництво другого виходу з метро «Дарниця» на Святошинсько-Броварській лінії столичного метро. А користуватися ним кияни зможуть уже на День незалежності — саме такі стислі строки поставив перед будівельниками мер міста Олександр Омельченко під час виїзної наради безпосередньо на об'єкт. За словами начальника дочірнього підприємства проектного інституту «Укрметротунельпроект» Віктора Яникіна, у першу чергу планується побудувати другий вестибюль станції. Спорудять його у двох рівнях з ескалаторами та виходом у паркову зону з боку вулиці Попудренка. У проекті також передбачено ще один вихід із цього вестибюля у вигляді надземного мостового переходу через Броварський проспект, повідомляє УНІАН.
Хороші новини є і для мешканців Троєщини. Цьогоріч у цій частині Києва нарешті розпочнеться будівництво «підземки». Щоправда, правильніше буде — «наземки», оскільки гілку метро тут пустять просто неба. Це буде цілком нова (четверта) лінія метро з пересадочними вузлами на станціях «Вокзальна», «Лук'янівська» та «Тараса Шевченка». Дніпро вона перетне по Подільському мостовому переходу, що наразі будується, та перетинаючи проспект Ватутіна, по вулиці Бальзака потягнеться до кінця Троєщини, де розміститься електродепо для поїздів метро. Як розповів Віктор Яникін, проект цієї троєщинської ділянки буде закінчено влітку, у третьому кварталі його віддадуть на експертизу, а в четвертому — вже розпочнеться будівництво. Щоправда, Олександра Омельченка такі терміни не задовольнили, і він дав доручення керівникам столичного метрополітену і метробуду розпочати будівельні роботи у вересні. «Ми в серпні закінчимо станцію «Дарниця», а у вересні повним складом переходимо на цю лінію, — вирішив мер.
У свою чергу керівник Дирекції з будівництва Київського метрополітену Олександр Охотніков нагадав, що проект троєщинської ділянки метро вперше в Україні передбачає проектування станцій з подовженими платформами для поїздів із 6 вагонів. На сьогодні в метро Києва, Харкова, Дніпропетровська платформи розраховані на 5 вагонів. А в Москві, наприклад, на 7-8 вагонів, зазначає «Київ Прес Інформ».