З такими закликами звертаються до абонентів невідомі організатори так званої мобільної революції. Мета протесту — скасування плати за з'єднання та зниження тарифів.
Такі акції протесту проводяться уже не вперше. Торік мобільна революція боролася за зменшення вартості розмов. Коли ж ціни і справді впали з 2 гривень за хвилину до 1 гривні (між «чужими» абонентами) і з 1 гривні до 50 копійок (між «своїми»), то організатори зарахували собі цей результат як наслідок мобільної революції. І все ж «гаряча проблема» лишилася — це плата за з'єднання, яка становить 27 копійок (однакова у «Київстару» і UMC). Гроші начебто невеликі, але при кожному з'єднанні набігає чималенька сума. Американському і європейському абоненту, наприклад, поняття «плата за з'єднання» взагалі невідоме.
Ідея проведення таких акцій, як зазначено в розповсюдженому невідомими «революціонерами» прес-релізі, прийшла до нас з Італії, де тамтешня Спілка боротьби за права споживачів, яку не задовольняла якість обслуговування операторів, організувала «телефонний мітинг». Італійці, що свого часу підтримали акцію, протягом двох годин не користувалися мобілками. І хоча страйкували далеко не всі абоненти, все ж оператори зазнали чималих збитків. Італія не перша в Європі у своїх протестах. Дещо раніше за ініціативою Федерації захисту прав споживачів у Франції пройшов «СМС-бойкот». У результаті, вартість відправлення есемески з 13 євроцентів знизилася на 30 відсотків.
Про заплановану мобіреволюцію в компанії UMС, куди «УМ» звернулася за коментарем, не чули, але особливо й не здивувалися. «Останнім часом пішла мода на всілякі західні акції протесту. Ми поважаємо пропозиції абонентів, проте знижувати тарифи, тим більше скасовувати плату за з'єднання, найближчим часом не будемо. Наша компанія і так за останні два роки тричі знижувала тарифи», — розповіла «УМ» Ярина Ключковська, керівник відділу зовнішніх відносин компанії UМС. Пані Ярина переконана, що відчутних збитків революція компанії не спричинить.