Новинка відрізняється від звичних потягів метро як зовні, так і всередині: «морда» вагона не обрубана, а трохи витягнута й обтічна (чимось нагадує машину-іномарку), обшивка вже не гофрована, а гладка, колір спочатку був жовтогарячим (коли один із вагонів демонстрували на відкритті станції «Бориспільська»), але згодом дирекція метрополітену вирішила не порушувати традицій і повернутися до традиційних синіх тонів. «Начиння» вітчизняних вагонів теж відрізняється від російських: у них працює автоматична система вентиляції (майже кондиціонер), а також система відеоспостереження і пожежогасіння. Крім того, у пасажирів новенького потяга більше не закладатиме у вухах від грюкоту колiс — кременчуцькі вагони оснащені подвійними склопакетами, а це гарантує практично повну шумоізоляцію. Киянам доведеться звикати і до нового дизайну дверей: вони будуть виїжджати по зовнішній стороні вагона, як в автобусі, й, на відміну від сьогоднішніх, працюватимуть абсолютно безшумно.
За словами начальника прес-служби столичного метрополітену Олександра Суботіна, всі вагони «підземки», які запускалися до цього, Київ купував у росіян (у Санкт-Петербурзі й у підмосковних Митищах), а новий потяг із п'яти вагонів був створений на Крюківському вагонобудівному заводі в Кременчуці (Полтавщина). Утім кияни ще не скоро зможуть покататися у вітчизняному потязі — як пояснив пан Суботін, новинку треба добре перевірити, обкатати, провести випробування, і лише після цього випускати на роботу.
Нагадаю, що раніше Крюківський завод виготовляв для столичного метрополітену деталі потягів і ескалатори — зокрема ті, що зараз діють на станціях «Сирець» і «Лісова». За словами голови наглядової ради підприємства Володимира Приходька, за рік завод готовий виробляти до 300 таких вагонів, були б тільки замовлення. За його словами, вже в другому півріччі завод планує виготовити другий експериментальний поїзд метро, який істотно відрізнятиметься від першого: «Можливо, вагони будуть прохідного типу, і люди зможуть проходити з одного кінця поїзда в інший».