По середах, п'ятницях та неділях курсуватиме за маршрутом «Харків-Пасажирський — Тополі» щойно запущений рейковий автобус. Аналогічний рейковий автобус буде запущено до кінця січня також на Сумщині: він курсуватиме за маршрутом: «Смородине — Суми». «Таким чином ми значно здешевлюємо електричку, — пояснює гендиректор «Укрзалізниці» Василь Гладких. — Якщо звичайна дизель-електричка витрачає 250 л на 100 км, то цей автобус витрачає 40». Відповідно, квиток для проїзду в рейковому автобусі коштуватиме майже вдвічі дешевше, ніж у звичайному рейсовому автобусі за тим же напрямком. Загалом до кінця 2006 року на залізницях України курсуватиме вже сім рейкових автобусів. П'ять з них будуть вітчизняного виробництва. Про це вже є відповідна домовленість із Крюківським вагонобудівним заводом.