Під час візиту до Донецька надзвичайний і повноважний посол Республіки Білорусь в Україні Валентин Величко звернув увагу на стабільну економічну співпрацю з донеччанами. Приміром, до 70 відсотків білоруського машинобудування працює завдяки українському металу, серед якого немало саме донецького. А у недалекому майбутньому Донеччина не тільки експортуватиме сировину, а й налагодить складання білоруських автобусів МАЗ, що непогано зарекомендували себе на міських маршрутах.
Складання автобусів на одному з донецьких підприємств передбачено й програмою подальшого міждержавного співробітництва між країнами-сусідами. Причому вибір випав на Донеччину не випадково. Адже на території області діє спеціальний закон про вільні економічні зони й території пріоритетного розвитку, отож завдяки цьому є можливість уникнути здирницьких податків і зробити дешевшою вартість МАЗів донецького виробництва.
Аби конкретизувати домовленість і обговорити деталі вигідного співробітництва, з візитом до Мінська відбуває перший заступник міського голови Микола Волков. І тепер, на думку міської влади, проект відкриття в Донецьку цеху, де складатимуть близько 150 автобусів щороку, набирає реальних обрисів і невдовзі таки стане реальністю. У чому мають переконатися насамперед пасажири міських маршрутів, до послуг яких натомість фізично й морально застарілої техніки запропонують новенькі автобуси.