Близько ста тисяч людей з обмеженими можливостями слуху та мови, які сьогодні живуть в Україні, отримали передноворічний подарунок від одного з мобільних операторів: у них вперше з’явилась можливість спілкування з операторами кол-центру за допомогою SMS. Відтепер нечуючі й слабочуючі абоненти UMC, SІM-SІМ та ДЖИНС можуть ставити запитання про послуги мобільного зв'язку, тарифи й акції фахівцям компанії, надіславши SMS-повідомлення на спеціальний короткий номер 999. Раніше, нагадаю, таку інформацію можна було отримати тільки в голосовому режимі. У працівників кол-центру можна запитати, як розблокувати телефон чи поповнити рахунок, як змінити тарифний план чи що робити, коли «мобілку» вкрали. Послуга надається безкоштовно.
На першому етапі проекту, за словами представників компанії UMC, користувачі матимуть кілька незручностей. По-перше, запитання варто набирати латинськими символами, оскільки кириличні тексти з деяких телефонів приходять до кол-центру в спотвореному вигляді, і оператор просто не зрозуміє, про що ж ви хотіли його запитати. По-друге, довжина SMS-повідомлення поки не може перевищувати 160 латинських символів. Відповіді на більш об'ємні запитання абоненти можуть одержати електронною поштою, написавши за адресою [email protected]. З часом компанія планує поліпшити ситуацію, збільшивши кількість символів у повідомленні й, можливо, розширивши коло послуг для глухих.