...Із шипінням закриваються двері, і состав стрімко набирає швидкість. Унизу мерехтять вулиці та перехрестя, залишаються позаду сквери і фонтани. Якихось п'ятнадцять- двадцять хвилин — і я в іншому кінці міста.
Скажете, фантастика? Зовсім ні. Компанія «Капвей» розробила, побудувала і провела випробування принципово нової високо-швидкісної магістралі. Уявіть собі металеву балку, підняту на висоту 10—50 метрів. По ній стрімко летить вагончик (його швидкість уже зараз досягає 140 кілометрів за годину). При потребі вагончики можна об'єднати і в состав. До того ж новий вид транспорту не боїться дощу, снігу, інших примх погоди. Та й маршрут прокладається найкоротшим шляхом і не залежить від перешкод, що можуть виникати на дорогах. Капвей, а саме так називається новий транспорт, може бути використаний не тільки як міський транспорт. Трасу можна прокласти берегом моря, через широкі ріки та ущелини, гірські схили і болота.
Новий транспорт у 2—3 рази дешевший за звичайні та монорейкові дороги, у 8—10 разів — за швидкісні залізниці, в 3—4 рази — за автобани, в 15—20 разів — за потяги на магнітній підвісці. У зв'язку з цим проїзд буде найдешевшим: 25 — 30 гривень на 1000 кілометрів. Розробники стверджують, що вартість проїзду, наприклад від Києва до Одеси, може складати всього гривень десять-п'ятнадцять. При цьому, у зв'язку з тим, що ця дорога ідеально рівна, відпадає необхідність у потужних двигунах. Споживання електроенергії, відповідно, складе всього лише 1,5 кВт на кілометр.
Уже зараз прийнято рішення провести перспективні дослідження про можливості будівництва подібної транспортної системи в кількох великих містах України. Першу експериментальну лінію, за словами начальника Головного управління промисловості та транспорту столиці Валерія Кір'яна, планується збудувати у Києві на Трухановому острові. Отже, можливо,у зовсім недалекому майбутньому фантастика стане реальністю.