Для того, щоб уникнути традиційних проблем із вільними місцями у вагонах, які щороку виникають ближче до нового року, залізничники вже з 15 листопада цього року призначили два десятки додаткових поїздів. Зокрема, «Київ—Ужгород», «Херсон—Львів», «Херсон—Київ», «Одеса—Харків», «Харків—Київ», «Дебальцеве—Ковель», «Донецьк—Київ», «Дніпропетровськ—Київ», «Запоріжжя—Київ». А потяги № 663/664 «Київ—Луцьк», 110/109 «Львів—Херсон», 273/274 «Івано-Франківськ—Київ», 108/107 «Одеса—Ужгород», 11/12 «Луганськ—Москва», які до цього курсували через день, із середини листопада стали щоденними.
Крім того, Мінтранс збирається розробити нові вимоги до комфортності міжміських автобусів, наблизивши їх до європейських стандартів. Як передає прес-служба Мінтрансу, у Швейцарії зараз діє зіркова класифікація автотранспортних засобів, відповідно до якої автобуси, не обладнані бойлером для нагріву води, кондиціонером, туалетом та відеомонітором, просто не допускаються до роботи на маршрутах довжиною понад сто кілометрів. Які саме вимоги будуть обов'язковими для українських автобусів, наразі невідомо — робота над переліком ще не закінчилася. При цьому транспортники обіцяють, що класифікаційні вимоги будуть вводитися в дію поступово, протягом трьох років, щоб автоперевізники встигли замінити стару техніку на більш комфортабельну.