Після відкриття у 1820 році російськими мореплавцями Антарктиди нітрохи не бракувало бажаючих досягти Південного полюсу. Першими з усіх відчайдухів це вдалося зробити наприкінці 1911 року учасникам норвезької експедиції Руаля Амундсена. Місяць потому тут же побував і англієць Роберт Скотт, який загинув на зворотній дорозі. Саме його пам'яті присвячена українсько-грузинська експедиція, що має намір дістатися до Південного полюсу досі непротореним маршрутом. Причому, як і Скотт, наші сучасники теж відмовилися від їздових собак. А щоб не брести пішки, добрих півтора року конструювали велоковчег «Пінгвін — Мs».
Досі небачений засіб пересування задумав відомий донецький мандрівник Леонід Микула, який раніше крокував світом на ходулях — піднімався на них на Говерлу та подорожував Європою. А компанію йому тепер складе не менш відомий любитель гострих подорожніх вражень грузин Джумбер Лежава.
Сам «Пінгвін» (довжина — 2,1, ширина — 1,3 і висота 1,45 метра) є водночас веломобілем, парусною яхтою, санами, а також житлом для членів його екіпажу. А приводиться в рух він тільки завдяки м'язовій силі підкорювачів шостого, холодного континенту.
На презентації веломобіля, який не має аналогів у світі, 62-річний Леонід Микула зауважив, що мандрівка в Антарктиду стартує приблизно через рік. Оскільки, по-перше, проблемою з проблем досі залишається фінансування цікавого проекту. А по-друге, «Пінгвіну» ще потрібно пройти відповідну екологічну експертизу та випробування в умовах, наближених до Антарктиди. Своєрідним полігоном для цього мандрівники збираються обрати Гренландію чи північні райони Росії.