Минулої суботи у киян була можливість побачити мера в «підземці». Привід — відкриття другого виходу зі станції «Лісова». Пасажири, які регулярно користуються цією станцією, знають: раніше, аби в ранковий час «пік» потрапити до її вестибюля, доводилося стояти в черзі щонайменше півгодини. Адже до «Лісової» — кінцевої станції на Святошинсько-Броварській лінії — прибувають маршрутки з передмістя. Тому потік пасажирів тут завжди величезний. Сподіваємося, тепер люди економитимуть свій час і вбережуть нерви, адже до станції можна буде потрапити значно швидше і зручніше.
Як зазначив на відкритті нового переходу мер міста Олександр Омельченко, під час будівництва були застосовані винятково вітчизняні технології: ескалатори виготовлені Крюківським вагонобудівним заводом, решта обладнання та будматеріали — теж українські. «Це фактично друга станція, де ми не використовували зарубіжні технології та зарубіжне обладнання», — зауважив столичний голова. Будівельники впоралися швидко — усього за два з половиною місяці. Обійшлося будівництво у 15 мільйонів гривень.
Після завершення церемонії відкриття усі її учасники проїхали до станції «Дарниця», яка стане наступним об'єктом реконструкції. Як пообіцяв Олександр Омельченко, реалізація цього проекту розпочнеться з нового року. Відкрити оновлену станцію планується навесні-влітку. Загалом же упродовж найближчих п'яти років у Києві будуть реконструйовані всі старі станції метрополітену. Оскільки вони були збудовані 30-40 років тому, нині їх слід розширити і пристосувати до більшого потоку пасажирів. Також упродовж 5-7 років планують зробити накриття над відкритою гілкою метрополітену між станціями метро «Дніпро» та «Лісова». Територію під накриттям теж використають з користю: там обладнають торгові точки та місця для відпочинку.
Людмила КОРНІЙЧУК,
Олена ШЕВЧУК.