Рiшення про створення нової служби вчора прийняли за основу депутати Київради. Передбачається, що зброю, посвiдчення, форму та спецiальнi знаряддя працiвники МАІ будуть отримувати вiд держави, а примiщення для роботи й автотранспорт — вiд Київради, зарплату їм теж платитиме мiсто. Нова служба прийде на змiну колишнiй ДАІ i виконуватиме всi її функцiї.
Як розповiв «УМ» депутат Київради Микола Бойчук, пiсля прийняття «Положення про Державну службу безпеки дорожнього руху та патрульної служби МВС України» МАІ Києва буде керуватися правилами, передбаченими цим Положенням, але водночас матиме деякi додатковi права, зокрема:
— не лише виписувати квитанцiї, оформлювати протоколи, а й штрафувати водiїв на мiсцi порушення правил дорожнього руху (розмiри стягнень визначатиме Київрада);
— вилучати права в нетверезого водiя та вiдправляти його машину на штрафний майданчик (при цьому стан сп'янiння має бути обов'язково зафiксований спецiальними приладами в присутностi свiдкiв);
— перевiряти якiсть бензину та дизельного палива, що продається на мiських автозаправках;
— вилучати посвiдчення водiїв або знiмати номери з автомобiлiв, якi забруднюють повiтря пiдвищеним видiленням вуглекислого газу;
— вiд сьомої ранку до дванадцятої ночi забороняти в'їзд до мiста вантажних машин, якi перевозять негабаритнi вантажi, а також тракторiв, автокранiв та iншої технiки, яка перешкоджає руху транспорту;
— контролювати транспортну розмiтку вулиць Києва за стандартами європейських столиць, слiдкувати за правильним розмiщенням реклами та оголошень на вулицях.
Крiм того, МАІ може пропонувати Київрадi стягувати з вантажних автомобiлiв плату за в'їзд до центру Києва у денний час; наполягати на створеннi термiналiв (стоянок) для автомобiлiв, якi заїжджають до мiста, й обладнаннi там кiнцевих зупинок громадського транспорту (щоб по мiсту можна було дiстатися будь-куди на метро, трамваї чи тролейбусi, залишивши авто на стоянцi); наполягати на тому, щоб в'їзд iногороднiх автомобiлiв до Києва був платним тощо.