Рейчел замість Кейт

06.10.2005
Рейчел замість Кейт

Рейчел Вайз.

      У команді «рекламних облич» відбувається заміна. Міняють супермодель Кейт Мосс, яка потрапила в об'єктиви папараці, нюхаючи кокаїн. Оскільки престижні торгові марки не бажають бути представленими образом наркоманки, яка подає дуже нехороший приклад іншим, на місце 34-річної британки підшукують інших гідних жінок. А оскільки «місць» у популярної Кейт було багато, то й «змінниць» потрібно чимало. Однією з таких днями назвали іншу англійку — актриса Рейчел Вайз, яка стала замість Мосс новим «обличчям» парфумів Burberry.

      Хоча з цього приводу можуть бути й інші думки. Адже далеко не красуня Кейт, яка брала участь у п'яти останніх кампаніях відомого бренду, могла вже просто набриднути споживачам реклами. І причиною її заміни можна називати не лише наркотичний «компромат», а й назрілу потребу вливання «свіжої крові». То чому б не запросити іншу рафіновану міс, до того ж — уродженку Лондона, популярність якої пішла вгору після кількох вдалих ролей у голлівудських блокбастерах?

      Єврейська дівчина Ракель прийшла на телебачення (звісно ж, у серіали) доволі пізно — у 22-річному віці, а відомою її зробили ролі у фільмах «Мумія» і «Мумія повертається». Але Вайз відмовилася від гонорару в три мільйони доларів, коли їй запропонували зніматися в «Мумії-3». «Я не хочу працювати в кіно, просто аби бути популярною. Я — актриса», — сказала горда Рейчел. І вона справді вже має право перебирати ролями. Серед найсильніших її образів — тезка Рейчел у фільмі «Про хлопчика» (2002, із Х'ю Грантом) та сестри-близнючки Ізабель і Анджела у містичному бойовику «Константин», що вийшов на екрани цього року. Тут Вайз була «подвійною» партнеркою самого Кіану Рівза, і якщо в іпостасі Ізабель вона лежала в психлікарні, то як поліцейський детектив Анджела разом із головним героєм «мочила» злих духів, спускалася в пекло й прийняла на збереження Спис Життя.

         Тож навряд чи варто сперечатися, що Рейчел Вайз має право прийняти у Кейт Мосс естафету всеанглійської популярності.