На виставку? До Сум!

13.09.2005

      На відкритті виставкового центру в Сумах голова обласної ради Марк Берфман пригадав приказку «Уміла готувати, та не вміла подавати». Бо «готувати» в Сумах та й Україні загалом непогано навчилися ще в старі часи. А от коли повіяв ринковий вітер і з'явилася потреба просувати свої товари, багато хто виявився безпорадним, —  цьому також треба вчитися. Новий центр допомагатиме і такому навчанню, і просуванню місцевих товаровиробників. І не тільки. Бо ж виставкова діяльність — це й стимулювання експорту, й залучення інвестицій, і підтримка малого бізнесу, і сприяння розвитку ділового туризму, і врешті формування доброго іміджу України. Для Сум це ще й додаткові робочі місця. І не лише власне у виставковому центрі, а й у тих проектах, які, є надія, виникнуть завдяки його діяльності. Наступного року тут відбудеться мінімум тридцять виставок, на кожну з яких буде залучено тридцять-сорок закордонних та близько ста вітчизняних підприємств.

      Концерн «Укрросметал», який став ініціатором і виконавцем появи в Сумах нової споруди, на всьому вищезазначеному добре розуміється. Виставкова робота для концерну — стабільна форма діяльності. У своєму приміщенні — універмазі «Київ» — «Укрросметал» провів не одну виставку міжнародного рівня. Але якщо досі доводилося користуватися пристосованою площею на тисячу квадратних метрів, то сьогодні для виставкових послуг відкрито площу вдвічі більшу й спеціально прилаштовану. Як зауважив президент Виставкової федерації України Олександр Пашкевич, це перший в Україні недержавний виставковий зал за межами Києва. Це третє в Україні не прилаштоване, а спеціально побудоване виставкове приміщення. А відповідно — зручності для учасників: від незалежних входів з вантажними воротами в павільйонах до двох конференцзалів для проведення заходів.

      Виставковий осередок розташовується практично в серці міста. Як сказав президент Сумської торгово-промислової палати Костянтин Макаренко, центр вражає. І його колеги з шістнадцяти областей України, присутні на відкритті, дали таку ж високу оцінку, висловивши сподівання отримати щось подібне й у своїх містах.

      Стрічечка, яку перерізали на відкритті центру, стала сигналом до ще одного відкриття. Адже відразу стартувала й перша в новому приміщенні виставка: друга міжнародна універсальна з назвою «Слобожанський міст-2005». На ній презентувалися як українські підприємства, так і представники Росії, Білорусі, Польщі, Болгарії, Німеччини, Італії.

Суми.