Головний гуманітарій країни віце-прем’єр Микола Томенко має намір боротися із розпиванням слабоалкогольних напоїв під час масових акцій. Навіть обговорював днями цю тему з керівниками Міністерства охорони здоров’я, Міністерства молоді й спорту, Держспоживстандарту та Департаменту громадської безпеки МВС. Як повідомили «УМ» у прес-службі віце-прем’єра, однією з основних проблем є невиконання норм законодавства щодо впорядкування обігу алкогольних напоїв, зокрема, їх часто продають підліткам. Інша проблема — слабоалкогольні напої, розповсюдження яких не підпадає під обмеження законодавства, що поширюється на алкоголь. Так, наприклад, за інформацією МВС України, черговий конфлікт у Києві відбувся під час трансляції футбольного матчу Україна — Грузія на Європейській площі, де масово продавалися слабоалкогольні напої серед підлітків.
Фахівці, якi мають справу із дитячим та підлітковим алкоголізмом, вважають: пропоновані Томенком заходи могли б позитивно вплинути на сумну статистку. Зараз, за словами Ігора Лінського, завідувача відділення профілактики та лікування наркоманії Інституту неврології, психіатрії та наркології Академії медичних наук України, коли активно почали пропагувати слабоалкогольні напої, фахівці спостерігають збільшення рівня пивного алкоголізму. Особливо серед підлітків. За словами Ігоря Володимировича, офіційної статистики щодо збільшення кількості алкогольно залежних молодих людей немає, однак пілотні дослідження свідчать: вік, у якому підлітки пробують алкоголь, знизився останнім часом приблизно на два роки. Якщо раніше про смак «зеленого змія» дітлахи дізнавалися у 14—15 років, то нині — у 12—13.