Низку перемовин провели сторони транспортного конфлікту (див. «УМ», позавчорашнє число) — Запоріжжяобленерго і Запоріжелектротранс. На перший погляд, варіант компромісу знайдено, позаяк трамваї і тролейбуси знову вийшли на маршрут. Чи ж надовго?
Незалежні від влади експерти скептично оцінили спроможність транспортників виконати зобов'язання перед енергетиками. Реальний хіба що один пункт — сплатити у кількаденний термін перші 200 тисяч боргових гривень: половину виділило міськфінуправління, 60 тисяч «знайшлося» на рахунку, ще 40 тисяч нашкребуть з готівкової виручки. Однак лишається понад 20 мільйонів, сплатити котрі необхідно до Нового року! Щомісяця ж Запоріжелектротранс не заробляє і півтора мільйона, а поточні виплати (ті ж кіловати і зарплата) перевищують два мільйони. З міської казни підсобили сумою у 6,4 мільйона для виплати зарплати у травні-жовтні, держава ж «розщедрюється» лише на кожну четверту гривню обов'язкових субвенцій.
Чому ж керівники Запоріжжяобленерго, володіючи ситуацією, підставили вуха під локшину?.. Поінформоване джерело стверджує, що трамваї і тролейбуси знову виштовхала на маршрути не прозора обіцянка Володимира Біленького як керівника транспортного підприємства, а залаштункові перемовини стосовно деякої нерухомості. Припущення невдовзі має справдитися передачею у власність ВАТ «Запоріжжя- обленерго» одного АТП, гуртожитку, що по вулиці Сталеварів (звісно ж, це у центрі міста), а також солідного шматка землі, який відріжуть від обібраного державою (замість субвенцій столиця дає можливість підвищувати тарифи на електроенергію!) Запоріжелектротрансу... За яких умов «ударили по руках» керівники — це вже не для пересічного пасажира.