Знайдено тіла 40 жертв катастрофи пасажирського літака перуанських авіаліній ТАНС, який розбився у вівторок приблизно о 23.00 за київським часом за п'ять кілометрів від перуанського міста Пукальпа. 57 осіб вціліли у цій катастрофі, але отримали різні поранення, три особи надалі вважаються зниклими безвісти, повідомив речник перуанської поліції. На момент аварії на борту «Боїнга-737-200» перебували сто осіб: 92 пасажири та восьмеро членів екіпажу. Серед пасажирів літака, який здійснював внутрішній рейс, було 18 іноземців, зокрема 11 американців, двоє італійців, один австралієць та по одній колумбійці та іспанці. З них уціліли — семеро американців та один італієць. Свідки катастрофи стверджують, що серед пасажирів було багато дітей.
Тіла загиблих уже доставлені до моргів амазонського міста Пукальпа. 18 тіл ідентифіковані, але голова місцевої поліції Аріосто Обрегон повідомив ЗМІ, що процес ідентифікації інших буде тривати довго. Знайдено обидві «чорні скриньки», які відправлено на розшифровку до США.
Літак розбився під час спроби здійснення аварійної посадки за умов сильної бурі, говориться в офіційній заяві авіакомпанії ТАНС. Машина, що розбилася, перебувала в експлуатації 22 роки. Літак здійснював внутрішній рейс із столицi Перу Ліми до міста Ікітос на півночі країни з проміжною посадкою в Пукальпi.
Один з уцілілих пасажирів повідомив, що приблизно за 10 хвилин до посадки літак почало сильно трясти —він потрапив у бурю, тому пілот спробував посадити його на автотрасі до аеропорту. Машина натомість впала в джунглях. Першими про катастрофу літака повідомили стільниковими телефонами... вцілілі пасажири.
Як і у випадку двох попередніх великих авіакатастроф 14 серпня в Греції (загинула 121 особа) та 16 серпня у Венесуелі (160 жертв), вина за трагедію лежить, ймовірно, на авіаперевізнику. Це вже шоста, починаючи з 1992 року, катастрофа літаків компанії ТАНС. У п'яти попередніх загинули 65 осіб, зокрема 46 — 2003 року також під час заходу на посадку літака «Фоккер F-28».
Голова парламентського комітету з транспорту Віктор Вальдес заявив агенції «Франс пресс»: «Інциденти такого типу зазвичай викликані помилкою пілота або поганим технічним станом машини». Провідний перуанський авіаексперт Віктор Гірко також переконаний, що катастрофа сталася через помилку пілота, який міг відмовитися від посадки за умов бурі і здійснити безпечне приземлення в іншому аеропорту. Саме так учать робити цивільних пілотів, але за кермом літака перебували військові пілоти, яких учать ризикувати і здійснювати посадки за будь-яких умов. Річ у тім, що компанія ТАНС заснована і дотепер належить... міністерству оборони Перу і всі її пілоти — військові.