В Єгипті завершився судовий процес за позовом єгипетського авіавласника проти українського уряду, міністерств транспорту та фінансів, чотирьох судноплавних компаній та «Авіаліній України». Протягом п'яти років судової тяганини вирішувалося, чи повинна Україна виплатити компанії Alim Airlines понад 72,5 млн. доларів нібито завданих збитків.
Як повідомляє прес-служба Мінтрансу, у 1997 році єгипетський власник ІЛ-62 завіз в Україну літак на ремонт і покинув. Унаслідок порушення українського законодавства тут його конфіскували. У результаті господар ІЛ-62 подав у суд, оцінивши конфіскацію як націлений акт на «захоплення» його власності. Потім він спровокував арешт чотирьох українських теплоходів у Єгипті та вимагав відшкодування начебто завданих йому збитків — понад 60 мільйонів доларів (разом із відсотками) та вартості літака на суму 12,5 мільйона доларів. Українські пароплавства задля уникнення подальших арештів були вимушені припинити на рік навігацію до Єгипту та відмовитися від користування Суецьким каналом.
Але після завершення судового процесу заарештовані теплоходи звільнені, єгипетський літак примусово повернуто власникові, а позови до України визнані безпідставними.
Мінтранс заявляє, що уникнути афери із намаганням отримати за старий єгипетський літак українські теплоходи вдалося завдяки його зусиллям. Глава цього міністерства Євген Червоненко говорить, що це не перший випадок, коли міжнародні шахраї вдаються до юридичних комбінацій, аби заволодіти державним майном.