Наш чорноморський сусід — Туреччина — вже втілила в життя мрію, яку лише починає виношувати наш міністр транспорту. Минулого уїк-енду автодром «Істанбул парк», будівництво якого обійшлося у 150 млн. доларів, дебютував у «королівських перегонах». «Туркеня», як назвали цю трасу, стала третьою після Інтерлагоса та Імоли, де пілоти «накручують» кола проти годинникової стрілки. Крім того, інженер проекту Герман Тілке максимально врахував потреби безпеки, адже ширина траси сягає 20 (!) метрів. У зв'язку з цим дуже гарно виглядав епізод на початку перегонів, коли перший поворот дружно долав сріблястий «Макларен» Райкконена в оточенні двох болідів «Рено». Утім повністю потенціал видовищних обгонів цього разу реалізовано не було через наявність явного лідера — «Макларена». Гонщики «срібних стріл» узяли два місця на подіумі (причому перше в історії Гран-прі Туреччини отримав фін), і англійська «стайня» впритул наблизилася до «Рено» у боротьбі за Кубок конструкторів.