І результатами залишилися задоволені: за літо на внутрішніх рейсах українські компанії перевезли майже 400 тисяч пасажирів і виконали загалом 15 тисяч рейсів. Це у півтора раза більше, ніж торік. Упродовж року українці літали більше, бо авіаквитки подешевшали. До того ж улітку за наказом Мінтрансу для школярів діяла 50-відсоткова знижка. А найбільше охочих «махнути» в інший куточок України виявилося у серпні — у «найгарячіший» сезон відпусток.
Сьогодні у нашій країні існує 82 внутрішні маршрути. Нещодавно відкрито й нові з регіональним сполученням, такі як Ізмаїл, Тернопіль, Маріуполь, Хмельницький, з іншими містами України. За останніми даними, послугами авіаційного транспорту скористалося майже 2 мільйони українців, було перевезено понад 104 тисячі тонн вантажів та пошти, що на 15 відсотків більше загальних річних обсягів вантажних перевезень минулого року. Про це журналістам на прес-конференції повідомив директор Держдепартаменту авіатранспорту Володимир Максимов.
Сьогодні левова частка рейсів припадає на великі компанії, які суттєво збільшили кількість внутрішніх авіарейсів. Максимальний обсяг таких перевезень виконували компанії «Донбас-САУ», «Аеросвіт», «Міжнародні авіалінії України», АРП-410, «Дніпроавіа», «Львівські авіалінії», «Мотор-Січ», «Аероміст-Харків», «Одеські авіалінії». При цьому основними авіаційними вантажоперевізниками залишаються АНТК «Антонов», ДП МОУ «УАТК», «Азов-авіа», «Урга», «Воларе», «Ветеран».
До речі, аби збільшити завантаженість внутрішніх перевезень, для авіаторів встановлені безприбуткові тарифи. Це при тому, що вартість пального зросла у порівнянні з минулим роком у середньому на 10 відсотків.
Збитки компенсує держава, надаючи знижки на аеропортні та інші збори. Зробити ще доступнішими внутрішні перельоти може гнучка тарифна політика компаній і збільшення кількості маршрутів, говорять фахівці. Нині прибутки від перевезень усередині країни отримують лише ті компанії, в яких внутрішні перевезення є складником міжнародних рейсів.
Упродовж трьох кварталів в українських аеропортах робили генеральне прибирання. За даними Укравіатрансу, виконано робіт на суму майже 102 мільйони гривень. Серйозно «підлатали» «Бориспіль», аеропорти у Маріуполі, Луганську, Сімферополі, Донецьку, Івано-Франківську, Дніпропетровську, Одесі.