За радянських часів шанувальникам бурштинового напою важко було позаздрити. Адже вони змушені були пити не те пиво, що подобається, а те, що продавалося в магазинах. Магазини ж зазвичай асортиментом не балували. А про нинішнє розмаїття сортів білого, червоного та іншого «екзотичного» різнобарвного пива годі було і мріяти. Лише ті, кому пощастило побувати за «залізною завісою», розповідали співвітчизникам про дивовижний хмільний напій: непрозорий, ароматний, із напрочуд м'яким і багатим пшеничним смаком. Після таких розмов можна було хіба що ковтати слину.
Часи змінилися. Те, що років п'ятнадцять тому здавалося казкою, сьогодні стало реальністю. Навіть така дивина, як біле пиво. Днями біле нефільтроване пиво «Вайс» представила торгова марка «Славутич». Назва новинки походить від німецького слова weiss — «біле». Новий гідний представник преміум-класу від «Славутича» вариться з добірного світлого ячмінного і пшеничного солоду, патоки, високоякісного хмелю та найчистішої води, має густину 12 відсотків і містить 5 відсотків об'ємних спирту. Його оригінальний м'який смак обумовлений використанням пшеничного солоду, а також особливою технологією, у ході якої пиво не піддається фільтрації. До речі, завдяки останньому в пиві «Славутич Вайс» залишаються корисні пивні дріжджі, багаті на вітаміни, білкові та інші біологічно активні речовини.
Треба сказати, що батьківщиною «блондинистого» хмільного напою є Баварія. Але завдяки своїм незвичним властивостям сьогодні він стає дедалі популярнішим в Україні. За прогнозами генерального директора ВАТ «ПБК «Славутич» Петра Перетятька, продажі нового напою цього року складуть від 7 до 10 відсотків загальних обсягів реалізації пива торгової марки «Славутич». Тим більше що запропонована на новинку ціна є досить прийнятною: близько двох гривень за півлітрову пляшку.
— Постійне удосконалення, прагнення задовольняти найвибагливіші вимоги споживачів є підгрунтям нашої роботи, — відзначив Петро Перетятько. — Наші класичні сорти користуються попитом, який стабільно зростає. Водночас ми не можемо не звертати увагу і на нішу специфічних різновидів хмільного напою. На моє глибоке переконання, підійшовши до полиць з нашою продукцією, споживач повинен завжди мати можливість відкрити для себе щось нове серед великої кількості сортів знайомої марки. Такою новинкою і є «Славутич Вайс».