Житлове будівництво нині в Донецьку переважно має вигляд забудови центру міста, де придбати квартири з поліпшеним плануванням можуть дозволити собі, м'яко кажучи, далеко не всі донеччани. Однак з приходом на тутешній інвестиційно-будівельний ринок московської фінансової корпорації «Соціальна ініціатива», схоже, побільшає надії отримати нове житло і в мешканців обласного центру з середнім достатком.
На зустрічі з журналістами міський голова Донецька Олександр Лук'янченко підтвердив нинішні реалії — до мерії надходить чимало інвестиційних пропозицій, та майже всі вони стосуються будівництва елітного житла і насамперед у центрі міста. Зрозуміло, такий підхід позначається на тому, що черга на квартиру в обласному центрі залишається довжелезною — (як уже писала наша газета, нового житла донеччанину потрібно чекати 73 роки). Отож у цьому випадку дуже доречними виявилися пропозиції «Соціальної ініціативи» будувати відносно недороге житло разом з об'єктами соцкультпобуду та інженерно-технічними комунікаціями. Причому росіяни запропонували ще й кілька схем кредитування, що вже у недалекому майбутньому дозволять поліпшити житлові умови навіть донеччанам зі скромними доходами. Крім того, у вже підписаному контракті зазначено, що десять відсотків нового житла перейде у власність міськради для розподілу серед населення пільгових категорій.
Немаловажною, на думку Олександра Лук'янченка, є й наступна деталь. Як генпідрядники та субпідрядники виступатимуть місцеві будівельні організації, використовуватимуться власні будматеріали і — найголовніше — будуть створені додаткові робочі місця для своїх кваліфікованих будівельників, які в пошуках роботи змушені мандрувати за тридев'ять земель.
Відродження з допомогою «Соціальної ініціативи» житлового будівництва в обласному центрі заплановано розпочати вже нинішнього року в мікрорайоні Привокзальний. Виношується намір завершити роботи на згаданому об'єкті до 2008 року. Паралельно з цим триватиме зведення нового житлового масиву Московський, що «виросте» на в'їзді до обласного центру по Маріупольській трасі до 2010 року.