«Ти де? А я на Олімпіаді!»

30.07.2005

      Цього місяця Сергій Бубка, а з ним і прогресивна легкоатлетична громадськість, відзначили 20-річчя подолання українським стрибуном із жердиною 6-метрової висоти, або «взяття Бастилії», як назвали цей рекорд французи. Але тепер перед Сергієм Назаровичем височать інші планки — уславлений спортсмен набирає розгону як чиновник, президент Національного олімпійського комітету. І позавчора за участю Бубки було підписано найбільший спонсорський контракт для НОК. Провідний оператор мобільного зв'язку в Україні — UMС — підтримуватиме олімпійців упродовж 2005—2008 років, тобто до наступних літніх Ігор включно.

      За словами президента НОК, тут було проведено цілий тендер: оператор мобільного зв'язку олімпійцям потрібен у будь-якому разі, відтак між UMС та «Київстаром» точилася запекла конкуренція за право співпрацювати з НОКом. «Ми пояснили потенційним спонсорам «правила гри», отримали їхні пропозиції, а остаточне рішення приймалося відкрито в присутності всіх зацікавлених сторін — тендерну комісію очолював віце-президент НОК Володимир Бринзак. Умови, які запропонувала сторона UMC, виявилися значно привабливішими», — розповів журналістам Сергій Бубка. Йому дуже приємно, що це — рекордний контракт в історії Національного олімпійського комітету України.

      Генеральний директор UMC Ерік Франке цілком у помаранчевому стилі (це кольори мобільного оператора) розпочав свій коментар із того, що йому сподобалося, як прозоро, чесно й відкрито було проведено тендер на право стати генеральним спонсором НОК. За його словами, UMC, крім фінансової підтримки підготовки українських спортсменів до ХХ зимових Олімпійських ігор 2006 року в Турині та Ігор ХХIХ Олімпіади 2008 року в Пекіні, також надасть НОКівцям технічний спонсорський пакет — 100 мобільних телефонів із безкоштовним зв'язком на період спонсорської програми, з оплатою роумінгу (зв'язку із закордоном) під час проведення Олімпіад. Пан Франке підкреслив, що таке спонсорство — це не лише гроші, а й реалізація програми з популяризації олімпійського руху, зміцнення фізичного та духовного здоров'я нації, формування у світі іміджу України як спортивної держави.

      Щодо суми контракту, то керівник UMC відповів завуальовано: «Це семизначна цифра у доларах та восьмизначна — у гривнях».

      Сергій Бубка задоволено констатував: «Ті контракти, що були досі, не йдуть ні в яке порівняння з новим. І це дозволить втілити в життя програму розвитку, яку я запропонував на генеральній асамблеї НОК». Загалом, за його словами, в олімпійців має бути 7—8 глобальних стратегічних партнерів. Наразі є вже два — UMC і «Самсунг», з іншими визначимось найближчим часом. Ідеться, зокрема, про маркетингового агента, який здатний ефективно та якісно працювати на спортивному ринку, а також фірму, що займеться екіпіруванням українських спортсменів у Турині-2006 та Пекіні-2008.