На урочистостях минулої п'ятниці працівники розквартированого у Кременчуці концерну «Крюківський вагонзавод» передали представникам «Укрзалізниці» свої вагони для першого міжнародного пасажирського швидкісного потяга «Київ—Москва». Після завершальних пробігових випробувань цей столичний експрес вирушить у свій перший рейс уже через кілька днів — на початку серпня (очікується, що старт швидкісному залізничному сполученню між столицею України і Росії даватимуть президенти обох держав). Він долатиме відстань між золотоверхим і білокам'яною на 5—6 годин швидше за «звичайні» потяги. До когорти останніх тепер вочевидь доведеться зарахувати й ті з них, які досі називали швидкими ще за «совковими» стандартами.
До речі, пасажири, котрі вже мали змогу апробувати перші вітчизняні пасажирські вагони, виготовлені в Кременчуці, на популярних маршрутах подібних експресів із Києва до Харкова та інших міст України, переконаються: своєрідні хатинки на колесах для «московського» потяга ще зручніші й комфортніші. З огляду на відстань, час перебування в дорозі й фінансову спроможність «міжстоличних» мандрівників, до їхніх послуг тут вагони купейні, СВ, а також вагон-бар оригінальної конструкції.
Як повідомив на згаданих урочистостях президент концерну Володимир Приходько, одночасно з українським, власне, йому назустріч із Москви до Києва вирушить аналогічний швидкісний експрес російського виробництва, сконструйований і виготовлений у Твері. Однак такої «економічної симетрії», конкуренції з боку закордонних колег у Кременчуці не бояться. Навпаки, пан Приходько упевнений: дітище очолюваного ним концерну ліпше, досконаліше за конструкцією, технічними параметрами, дизайном. Отже, пасажири почуватимуть себе у ньому комфортніше. А значить, є можливість показати переваги вітчизняного пасажирського потяга тепер уже й на міжнародних магістралях, здобути такий важливий сьогодні плацдарм для освоєння нових ринків збуту.