Більше, швидше, безпечніше!

23.07.2005

      Як повідомив  директор київського метрополітену Микола Шавловський, новинка приїде до столиці з Полтавщини, як тільки Крюківський вагонобудівний завод завершить усі необхідні випробовування рухомого складу. Зараз зразки нових вагонів проходять тестування на динаміку руху, раніше успішно пройшли кузовні перевірки.

      Президент концерну «Крюківський вагонзавод» Володимир Приходько розповів «УМ», що 24 серпня кияни зможуть побачити два готові вагони, іще п'ять будуть здані в експлуатацію наприкінці року: «Нові вагони відрізнятимуться від старих як зовні, так і зсередини: у них з'явиться автономна система пожежогасіння, вентиляції, сигналізації та відеоспостереження за салоном, сидіння будуть  виготовлені зі спеціального антивандального матеріалу, а підлогу вимостять нековзким покриттям». Зовні головні вагони теж будуть виглядати «благородніше» — вони будуть схожі на швидкісні потяги і вже не матимуть прямокутно-обрубаної «морди», як у нині діючих зразках. Крім того, двері не будуть виїжджати зі стіни, а діятимуть за принципом автобусних дверей. Щоправда, місткість таких вагонів буде меншою приблизно на 10 відсотків, але за рахунок того, що вагонів у ешелоні буде не п'ять, як сьогодні, а шість-сім, то й, відповідно, загальна місткість буде більшою.

      На проведення робіт у квітні — травні Київ виділив заводу 10 з половиною мільйонів гривень, а решту — ще 11  мільйонів — розробники отримають десь у жовтні. Як зазначив Микола  Шавловський, у майбутньому на «старих» лініях метрополітену курсуватимуть поїзди з п'яти вагонів, а на нових лініях метро, будівництво яких передбачено комплексною схемою розвитку транспорту Києва до 2020 року, вже їздитимуть поїзди з шести-семи вагонів. За словами Володимира Приходька, його підприємство без проблем може виготовляти не 5, а 50 вагонів на рік — були б тільки замовлення та виділяли б кошти. 

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>