Як повідомив директор київського метрополітену Микола Шавловський, новинка приїде до столиці з Полтавщини, як тільки Крюківський вагонобудівний завод завершить усі необхідні випробовування рухомого складу. Зараз зразки нових вагонів проходять тестування на динаміку руху, раніше успішно пройшли кузовні перевірки.
Президент концерну «Крюківський вагонзавод» Володимир Приходько розповів «УМ», що 24 серпня кияни зможуть побачити два готові вагони, іще п'ять будуть здані в експлуатацію наприкінці року: «Нові вагони відрізнятимуться від старих як зовні, так і зсередини: у них з'явиться автономна система пожежогасіння, вентиляції, сигналізації та відеоспостереження за салоном, сидіння будуть виготовлені зі спеціального антивандального матеріалу, а підлогу вимостять нековзким покриттям». Зовні головні вагони теж будуть виглядати «благородніше» — вони будуть схожі на швидкісні потяги і вже не матимуть прямокутно-обрубаної «морди», як у нині діючих зразках. Крім того, двері не будуть виїжджати зі стіни, а діятимуть за принципом автобусних дверей. Щоправда, місткість таких вагонів буде меншою приблизно на 10 відсотків, але за рахунок того, що вагонів у ешелоні буде не п'ять, як сьогодні, а шість-сім, то й, відповідно, загальна місткість буде більшою.
На проведення робіт у квітні — травні Київ виділив заводу 10 з половиною мільйонів гривень, а решту — ще 11 мільйонів — розробники отримають десь у жовтні. Як зазначив Микола Шавловський, у майбутньому на «старих» лініях метрополітену курсуватимуть поїзди з п'яти вагонів, а на нових лініях метро, будівництво яких передбачено комплексною схемою розвитку транспорту Києва до 2020 року, вже їздитимуть поїзди з шести-семи вагонів. За словами Володимира Приходька, його підприємство без проблем може виготовляти не 5, а 50 вагонів на рік — були б тільки замовлення та виділяли б кошти.