Об'єкт, який називають наймасштабнішим будівельним проектом столиці, має розв'язати болючу проблему Києва та зменшити нескінченні пробки на дорогах. І тішитись із цього будуть не лише автомобілісти, а й ті пасажири, які більше звикли пересуватись у вагонах метро, — разом із авточастиною тут мають з'явитися 6 новеньких станцій столичної «підземки». Мостовий перехід довжиною близько семи з половиною кілометрів матиме два яруси: на нижньому буде прокладено нову гілку метрополітену, на верхньому — автомагістраль із шістьома смугами. Саме за допомогою цього мостового переходу місто планує створити четверту лінію метро, яка з'єднає всю схему «підземки» за допомогою двох пересадочних станцій. За словами голови правління ВАТ «Київметробуд» Володимира Петренка, нова лінія буде з'єднуватись із Сирецько-Печерською на станції «Лук'янівська» та з Куренівсько-Червоноармійською лінією на станції «Тараса Шевченка». 4 станції метро пройдуть по естакаді мосту, при цьому остання наземна станція розміститься на річці Десенці, а від Русанівських садів метро піде мілким заляганням. Далі передбачається будівництво станції «Центральної» на Райдужному масиві та зупинки на проспекті Ватутіна.
Щоправда, роботи в автошляховиків ідуть веселіше, ніж у їхніх колег із «Київметробуду», і останні побоюються, що не встигнуть здати об'єкт до грудня 2007 року. Водночас мер Києва Олександр Омельченко наголосив, що обидва об'єкти — автодорога і метро — повинні бути здані одночасно, оскільки це єдина інженерна споруда, яка працює в єдиній інженерній конструкції. За словами Сан Санича, він припускає, що незапланований час (до півроку) може піти на упорядкування з'їздів та роз'їздів, але основні роботи мають завершитися вчасно. За планами, будівельні та монтажні роботи з прокладання лінії метрополітену на мостовому переході почнуться вже восени цього року.
До речі, Київська міська державна адміністрація й досі не вирішила питання про знесення частини приватних будинків у районі Русанівських садів, де, власне, і має проходити Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. Людям, на чиїх ділянках невдовзі має розгорнутись будівництво, місто пропонує отримати землю на Троєщині, Осокорках чи під Вишгородом і звільнити територію. Втім залишати насиджені місця хочуть далеко не всі, а що робити з киянами, які не бажають переселятись, влада не знає. Як розповів директор «Київавтодору» Володимир Жуков, наразі розробляються й інші форми компенсації — наприклад, виділення квартир у Києві. Словом, тільки б народ погодився, а там робота піде...