«Перше півріччя 2005 року КП «Київський метрополітен» закінчує зі збитком 50 мільйонів гривень. Якщо Міністерство фінансів не виплатить нам обіцяну дотацію в 60 мільйонів гривень, міський бюджет не зможе компенсувати збитки перевізника, і вартість жетона доведеться збільшити. Якщо ми отримаємо ці гроші, тариф залишиться незмінним до кінця року. А там буде видно», — сказав начальник столичного метрополітену Микола Шавловський. За його словами, він хотів би, щоб оплата за проїзд виросла ще 2 роки тому, оскільки невідповідність витрат і тарифів на перевезення пасажирів призводить до збитковості підприємства. За словам пана Шавловського, на сьогодні собівартість перевезення одного пасажира в київському метро складає 1 гривню 17 копійок, а реально підприємство отримує 42 копійки, покриваючи трохи більше від 60 відсотків витрат.
Отож їздіть дешево, поки є час. До речі, після подорожчання проїзд у метро коштуватиме не 75 копійок і навіть не гривню — за такої собівартості перевезення за одну поїздку доведеться викладати до півтори гривні. Отака перспектива.