Не карнавал, але теж красиво

22.06.2005
Не карнавал, але теж красиво

Наомі Кемпбелл демонструє вбрання від марки TNG.

      Ріо-де-Жанейро приваблює туристів не тільки знаменитим карнавалом і пляжем Копакабана. Принаймні в середині червня, коли до наступного карнавалу ще залишається чимало часу, а на пляжі, незважаючи на досить комфортні 26-27 градусів, до економічної столиці Бразилії їхати трохи незручно — зима ж усе-таки. Інша річ — тиждень високої моди, який традиційно проходить у Ріо саме цими днями. За інформацією туристичних служб країни, навмисне для того, щоб відвідати цю імпрезу, до міста з'їхалися понад 80 тисяч туристів! Звісно, із мільйоном гостей під час карнавалу не порівняти, але 70 мільйонів доларів до міського бюджету таки «накрапало». Для порівняння: на організацію бразильського тижня «от кутюр» і пов'язаних із ним туристичних заходів міська скарбниця витратила тільки 2 мільйони.

      Окрім модних критиків, шанувальників дизайнерського мистецтва і простих цікавих, до Ріо-де-Жанейро, звісно, приїхали й «особливо важливі персони». Переважно топ-моделі («своя» Жизель Бюндхен, Наомі Кемпбелл та інші). Хоча траплялися й актори, телеведучі, музичні зірки та інші знаменитості. Подивитися на своє мистецтво їм пропонували понад два десятки дизайнерів, які представили свої найкращі колекції сезону весна-літо-2006 (нагадаємо, що по-нашому це період наступної осені-зими), створені для 34 брендів.

      Що ж пропонують нам бразильські модельєри, які вже не просто стукають у двері світової модної еліти, а почуваються серед найкращих кутюр'є як свої? Насамперед — не обмежувати себе в кольоровій гамі. Найпопулярнішими кольорами літнього сезону у Бразилії будуть помаранчевий, рожевий та жовтий. Якщо йдеться про купальники, то наймоднішим вважатиметься візерунок у квіточки та смужечки. Загалом же продемонстрованим колекціям притаманні східні (індійські та марокканські) мотиви з елементами еротики, і, звісно, безліччю аксесуарів.