У розпал курортного сезону, коли залізницею користується найбільше людей, ажіотажу біля кас додала інформація про можливе подорожчання квитків на купейні місця. Принаймні думку, що залізничники зовсім не проти такого подорожчання, висловив у ефірі «5-го каналу» заступник генерального директора «Укрзалізниці» Микола Снітко. Одначе міністр транспорту Євген Червоненко позавчора заспокоїв потенційних пасажирів, що підвищення цін на купейні квитки до кінця року не планується. «Талони на повидло — це ще не повидло на столі, — образно спростував чутки міністр. — Усі грають у політику. Але підвищувати пасажирські перевезення цього року ми не будемо. І не тому, що вибори». Хоча сам пан Червоненко не приховує, що питання про підвищення цін на пасажирські залізничні перевезення актуальне, особливо для купейних вагонів. Бо цьогоріч на прибутки від пасажирських перевезень залізниця навіть не сподівається, навпаки, чекає збитків у 2,5 мільярда гривень (у 2004 році ці збитки, приміром, становили 1,8 мільярда).
Сьогодні ж головний клопіт транспортників — це пільговики, точніше, затримка компенсацій за їх перевезення, і не тільки на залізничному, а й на автомобільному транспорті. Тому міністр транспорту звернувся до Прем'єра Юлії Тимошенко з відкритим листом, бо ситуація стає дедалі критичнішою. «Із передбачених у державному бюджеті на 2005 рік обсягів субвенцій для компенсації втрат на автотранспорті в сумі 219 мільйонів гривень станом на 1 червня з місцевих бюджетів фактично відшкодовано 24 мільйони гривень, тобто лише 11 відсотків, — йдеться в листі. — Аналогічна ситуація і на підприємствах залізничного транспорту. Із 70 мільйонів гривень, які підлягають компенсації, за 4 місяці поточного року отримано лише 10,4 мільйона, або 14 відсотків». При цьому та ж таки «Укрзалізниця» справно сплачує податки, при цьому недоотримуючи коштів на власний розвиток та виплату зарплати своїм працівникам.