Недавня презентація в Казахстані концерну «Крюківський вагонозавод» прорубала ще одне вікно в Азію для продукції вітчизняних машинобудівників. Адже останні десять років новий залізничний транспорт у Казахстан з України взагалі не гуркотів. Першою ластівкою стали двісті вантажних вагонів і напіввагонів розквартированого у Кременчуці підприємства. Аналогічну за обсягами партію цієї продукції казахські залізничники одержать до кінця нинішнього року. А в наступному для них буде відправлено більше тисячі кременчуцьких вагонів і напіввагонів. Відповідні контракти підписані керівниками українського концерну і кількох відомих казахських підприємств, у тому числі СП «Казморсервіс». Згідно з домовленостями про ділове партнерство, наш концерн візьме найактивнішу участь у створенні в Казахстані першого вагонобудівного заводу (сьогодні там є лише вагоноремонтний), який стане спільним підприємством. Таке закріплення українських вагонобудівників на азійському «плацдармі» вигідне передусім з огляду на майбутнє. Адже багатий природними ресурсами Казахстан має всі шанси перетворитися на один із найефективніших ринків збуту української продукції.