Підняття цін на проїзд у деяких київських маршрутках, якe не могло не викликати спротиву городян, міський голова Олександр Омельченко назвав цілком закономірною реакцією ринку на «бензинову кризу». На вчорашній зустрічі з журналістами мер пояснив, що навіть за бажання міська влада не має права втручатись у цінову політику перевізників, якщо вона економічно обгрунтована: «Ми не можемо з вами назвати такого напрямку, де енергоносії не беруть участі в ціноутворенні, у формуванні собівартості, а Україна за 2 місяці перейшла із 2,85 на 3,25 за літр 95-го бензину. Це саме той випадок, коли приватні структури мають право підвищувати тарифи на свої послуги, і, треба віддати їм належне, перевізники протрималися без змін і травень, і квітень, коли злетіли ціни на бензин. Днями я вже бачив на заправках 3,24; 3,25; 3,29, і прогнози, на превеликий жаль, не на нашу користь: влітку може бути і 3,50, а на вересень може бути і 4 гривні за один літр бензину. Ми, звичайно, будемо максимально відстрочувати підвищення тарифів на проїзд, але не допустимо, щоб водії або не вийшли на роботу, або перекрили транспорт». Олександр Омельченко додав, що управління ціноутворення КМДА вже розбило маршрути на 5 категорій, і проїзд, в залежності від відстані, коштуватиме не менше 75 копійок, але й не більше 2 гривень.
Що ж стосується очікуваного злету цін на продукти, місто використає резерв так званої фінансової стабілізації, щоб ціни на борошно, крупи та хліб були стабільними аж до нового урожаю (тобто до 1 вересня, коли на елеваторах з'явиться зерно). Принаймні це може втішити.