Уже шостий рік поспіль компанія «Славутич», вітаючи столицю, її мешканців та гостей з Днем Києва, організовує незабутнє свято пива. Але, здається, традиційне цьогорічне святкування на стародавньому Подолі було особливим: перший день було присвячено пиву «Славутич», а другий день свята був подарований молоді торговою маркою — «Славутич Айс».
У суботу на добре відомій київському студентству Контрактовій площі працювали дві малі сцени, на яких чого тільки не відбувалося! Народне караоке i змагання «Баскетбольний снайпер», конкурс «Пивна естафета» та складання кращого твору про пиво «Славутич». Сумувати просто не було часу. А скільки емоцій панувало під час конкурсу на найшвидше пиття хмільного напою через довгу соломинку між чоловіками i жінками.
Добре було помітно, що популярністю серед молоді на святі користувалося саме «Славутич льодове» (тобто «Айс») — принципово новий для українського ринку вид пива. Принаймні один з учасників конкурсу «Найбільший пивний живіт» Володимир зізнався, що цей вид пива йому найбільше до смаку, перш за все, через яскравий хмільовий аромат і особливу м'якість, без звичної вираженої гіркоти традиційних сортів. А ось «пивній королеві» Анжелі більше подобається густа шапка піни, шляхетний світло-солом'яний колір та ідеальна прозорість «Льодового».
Святу пива сприяла й чудова сонячна погода. Але насправді гаряче на Подолі стало ближче під вечір, коли відбувався конкурс на найеротичніше відкривання пива «Славутич». Таке вміння повинні були продемонструвати десять чарівних учасниць, одягнених у фірмові футболки компанії-організатора.
До того ж, яке свято без музики? Разом з улюбленою пивною маркою святкували такі виконавці i групи, як «Квадраджесіма» i «Нумер 482», Юрій Федотов i «Крихітка Цахес», «Магма», «Чорнобривці», Mad Heads, «Тартак» i Green jolly.
Не менш насиченим виявився i другий день свята. Знову на Контрактовій було багато музики, молоді i пива. Словом, усе відбувалося захоплююче і весело, разом із улюбленим хмільним напоєм. Тим більше що «Славутич Айс» вирізняється не лише оригінальною упаковкою з вишуканою голографічною етикеткою, а й зручною пробкою з кільцем, що легко відкривається. Дійсно, слід просто любити це пиво, все інше умовності.
Як i напередодні, багато хто з хлопців i дівчат відверто зізнавалися, або що вперше спробували «Славутич Айс» i не можуть передати повної гами відчуттів, або вже давно оцінили переваги саме цієї марки i змінювати її не збираються. Серед публіки переважали брейкери, адже протягом цілого дня тут відбувався Чемпіонат з брейк-дансу (змагання «Кращий верховик», «Краща двійка»). А які ж танці без пива? Актуальність цих слів ставала особливо зрозумілою під час завершального DJ Шоу. Молодь, що розходилася згодом по домівках, не приховувала позитивних емоцій від свята, яке їм подарувала компанія «Славутич».